اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نوروز، جلوه گاه امید و روشنی است/ «جهش تولید» مسیر اعتلای کشور است

رییس مجلس تصریح کرد: ملت ما بارها با گذر سرافرازانه از ناگواری ها، با تحمل سختی‌ها و با بهره‌گیری از فرصت‌ها نشان داده است که زندگی را به سوی بهبود رهنمون می شود.

نوروز، جلوه گاه امید و روشنی است/ «جهش تولید» مسیر  اعتلای کشور است

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی  در آستانه سال نو در پیامی به ملت ایران نوشت: «ملت  ما بارها با گذر سرافرازانه از ناگواری ها، با تحمل سختی‌ها و  با بهره‌گیری از فرصت‌ها  نشان داده است که زندگی را به سوی بهبود رهنمون می شود. از این رو امید دارم که حلول سال نو،  سر آغاز رهایی از روزهای سخت و پرملال گذشته و جلوه گاه ایام روشن و پرامید آینده باشد».

متن کامل  این پیام که در صفحه اینستاگرام رییس مجلس شورای اسلامی منتشر شده، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند
چنان نماند و  چنین نیز هم نخواهد ماند

با توسل به ساحت قدسی حضرت امام موسی بن جعفر ( ع)  ، نوروز  ۹۹ را  که به برکت بعثت پیامبر نور و رحمت ، نویدبخش  سلامتی و نشاطی دوباره است ، به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم. 

انتخاب نوروز به عنوان  آغاز سال ، نشانه روح زیبایی شناس،  متعادل، زنده و امیدوار ایرانی است؛ همین روحیه بود که در طول تاریخ با همه فشارها و  تنگناها‌، ایران و ایرانی را پایدار و سربلند نگاه داشت. همین روحیه بود که با آغوش باز،  آیین حیات بخش اسلام را با همه وجود پذیرفت و  در پیدایش و گسترش تمدن فاخر اسلامی و  ایرانی نقشی ممتاز داشت و  ظرف انقلاب اسلامی ایران  شد.

ملت ما بارها با گذر سرافرازانه از ناگواری ها، با تحمل سختی‌ها و  با بهره‌گیری از فرصت‌ها  نشان داده است که زندگی را به سوی بهبود رهنمون می شود. از این رو امید دارم که حلول سال نو،  سر آغاز رهایی از روزهای سخت و پرملال گذشته و جلوه گاه ایام روشن و پرامید آینده باشد.

ان شاالله در سال جدید که  از سوی رهبر معظم انقلاب ، سال "جهش تولید" نامیده شده است ، تلاش های ارزنده ملت شریف ایران در مسیر  اعتلا و پیشرفت های اقتصادی کشور با تقدیر  پروردگار برابر افتد و توفیقات میهن اسلامی  روزافزون شود.

علی لاریجانی 

 رییس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول