اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مسوولان حمایت کنند فعالیت فروشگاه‌ها غیرحضوری شود

جانشین قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی استان همدان گفت: اپلیکیشنی راه‌‌اندازی کرده‌ایم که اگر مسوولان حمایت کنند فروشگاه‌های زنجیره‌ای و پاساژهای همدان غیرحضوری فعالیت می‌کنند.

مسوولان حمایت کنند فعالیت فروشگاه‌ها غیرحضوری شود

علی معتبرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در راستای پیشگیری از تجمع مردم به منظور کنترل کرونا اپیکیشنی طراحی و خدمت مسوولان ارائه شد اظهار کرد: متاسفانه هنوز پاسخی برای اجرای این طرح دریافت نکرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پیشنهادی دادیم فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پاساژها و فروشگاه و تولیدی‌های بزرگ لباس مراجعه حضوری نداشته باشند و تنها اقدام به فروش اینترنتی کنند گفت: در نظر داشتیم پیک این مراکز توسط سازمان بسیج دانشجویی ارسال شود به نحوی که موتورسیکلت‌های سپاه در اختیار قرار گیرد و گروه‌های جهادی اقدام به عرضه محصولات کنند.

جانشین قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی استان همدان خاطرنشان کرد: با معرفی طرح به مسوولان فراهم نبودن زیرساخت نرم‌افزاری مطرح شد که قول تهیه آن را نیز در مدت ۱۰ روز دادیم.

وی بیان کرد: با وجود اینکه قول ۱۰ روزه داده بودیم اما به همت دانشجویان و اساتید سه روزه این کار به اتمام رسید.

معتبرنیا با اشاره به اینکه بعد از ارائه طرح مورد نظر به مسوولان استانی هنوز منتظر تایید آنها هستیم افزود: به ما گفتند اطلاع می‌دهیم و تاکنون پاسخی نشنیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم معاون اقتصادی استاندار این طرح را تایید کند تا به اجرا برسد گفت:  آقای پورمجاهد گفتند راهکار بدهید ما هم راهکار ارائه دادیم و برنامه و سایت را هم سه روز راه‌اندازی کردیم اما هنوز پاسخی در این زمینه نداده‌اند و منتظر این اتفاق هستیم.

جانشین قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه مسوول بسیج دانشجویی استان نامه‌ای خدمت معاون استاندار ارسال کرده است بیان کرد: در این نامه عنوان شده ستاد مبارزه با کرونای بسیج با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی برای کاهش حضور مردم در فروشگاه‌ها با تکیه بر توان شرکت دانش‌بنیان اقدام به ساخت سایت و اپلیکیشن اندروید و ios کرده است.

وی گفت: در این نامه عنوان شده آمادگی داریم از تجارت الکترونیک استان پشتیبانی نرم‌افزاری کنیم، بنابراین مسوولان مربوطه باید در خصوص تامین سرورها و هماهنگی با اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هماهنگی لازم را انجام دهد.

معتبرنیا افزود: تمام تلاش ما مهار بیماری کروناست که امیدوارم‌ با همکاری مسوولان و مردم این موضوع محقق شود.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول