اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

تاسیس شورای کارکنان گوگل در اتحادیه اروپا

تعداد زیادی از کارکنان اروپایی گوگل به زودی در قالب یک شورا به نام شورای کارکنان گوگل به فعالیت خود ادامه می دهند تا بتوانند بهتر فعالیت های خود را با گوگل هماهنگ کنند.

تاسیس شورای کارکنان گوگل در اتحادیه اروپا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زددی نت، در سال های اخیر تنش هایی در زمینه نحوه رتبه بندی کارکنان اروپایی گوگل و حقوق و دستمزد آنها و نیز ارتباط گوگل با اتحادیه اروپا وجود داشته و به نظر می رسد تشکیل این شورا بتواند تمامی این مشکلات را بهبود ببخشد.

 

بر همین اساس گروهی متشکل از ۱۵۳ کارمند گوگل از ۱۱ دفتر اروپایی این شرکت به روند تشکیل این شورا می پیوندند و تلاش می کنند روابط کاری خود با گوگل و اتحادیه اروپا را بهتر تنظیم کنند.

گوگل که با این موضوع موافق است، در گام اول نهادی موسوم به نهاد مشورتی خاص یا اس ان بی را تاسیس کرده تا نمایندگانی از اتحادیه اروپا در روند انتخاب اعضای اس ان بی دخالت کنند. در ادامه اس ان بی چارچوب و دامنه فعالیت شورای کارکنان را مشخص می کند. این احتمال وجود دارد که چنین روندی در مورد برخی شرکت های بزرگ دیگر با بیش از هزار کارمند در اروپا تکرار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول