اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آماده باش کامل هرمزگان براى مقابله با مخاطرات احتمالى سیل

سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان از آماده باش کامل استان براى مقابله با مخاطرات احتمالى سیل و بارش هاى پیش رو در روزهای دوم و سوم فروردین خبر داد و گفت: تمامی فرمانداران، دستگاه های اجرایی و امدادی استان به منظور مقابله با هر گونه حادثه احتمالی بر اثر بارندگی های پیش رو در آماده باش کامل هستند.

آماده باش کامل هرمزگان براى مقابله با مخاطرات احتمالى سیل

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید سعدینی امشب در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: با توجه به تقویت فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌های فصلی با توجه به حجم قابل ملاحظه بارش و رواناب‌های استان‌های همجوار،به هم استانی های عزیز توصیه می شود از قرار گیری در حریم و مجاورت رودخانه های فصلی خودداری کنند. 

وی اضافه کرد: در زمان بارندگی ها به دلیل احتمال جاری شدن سیلاب باید از نزدیک شدن به رودخانه ها و رانندگى در مسیرهاى پرخطر پرهیز شود.

سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان اینکه با ورود سامان بارشی پیش رو به استان انتظار رعد و برق و صاعقه وجود دارد، افزود: بنابراین از مردم می خواهیم از رفتن به ارتفاعات و مناطق ناایمن پرهیز کنند.

سعدینی اضافه کرد: طبق هشدار دریایی اداره کل هواشناسی استان، طی روزهای ابتدایی هفته آینده شنبه 2فروردین تا سه شنبه 5فروردین دریا مواج خواهد بود.

وی  خاطرنشان کرد: طبق گزارش هواشناسی استان با تاثیر سامانه ناپایدار، از روز شنبه تا ظهر یکشنبه در مناطق دریایی، وزش بادهای جنوب شرقی  پیش بینی می شود و دریا متلاطم خواهد شد.

انتهای پیام/۳۲۶۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول