اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مردم به انتصاب شهردار فرخشهر انتقاد دارند/ بی‌دقتی استاندار قابل قبول نیست

امام جمعه فرخشهر گفت: انتقادهای بسیاری از سمت مردم فرخشهر در خصوص انتصاب شهردار جدید مطرح شده است.

مردم به انتصاب شهردار فرخشهر انتقاد دارند/ بی‌دقتی استاندار قابل قبول نیست

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به انتقاد مردم فرخشهر نسبت به انتصاب شهردار جدید این شهر، گفت: مسؤولان توجه داشته باشند انتصاب افراد حاشیه‌دار در منصبی که عموما ارتباط با مردم دارد فرصت کار و پیشرفت را از بین می‌برد.

امام جمعه فرخشهر ادامه داد: در خصوص این انتصاب کسی با بنده به عنوان امام جمعه فرخشهر مشورت و هماهنگی صورت نداد و بعد از معارفه ایشان من از طریق سایت‌ها و اخبار مطلع شدم.

وی با اشاره به اینکه شناخت کافی از شهردار جدید ندارد، توضیح داد: انتقادهای بسیاری از سمت مردم فرخشهر در خصوص انتصاب وی به عنوان شهردار مطرح شده است به خصوص در خصوص فایل صوتی منتشر شده این شخص در زمان سکانداری شهرداری هفشجان بررسی‌ها و جلساتی صورت خواهیم داد و به عنوان امام جمعه شهر پیگیر مطالبات و انتقادهای مردم خواهیم شد.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان شهرکرد، ادامه داد: دستگاه‌های امنیتی مانند اداره اطلاعات و شخص استاندار و معاونین مربوطه باید در این خصوص حساسیت بیشتری به خرج دهند که متاسفانه بی دقتی و مخفی کاری صورت گرفته است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول