اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر بهداشت لبنان: معرفی هواپیمای ایرانی به عنوان منشا ورود کرونا به لبنان فریب بزرگ است

وزیر بهداشت لبنان ضمن تأکید بر افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور، شایعات درباره مرتبط کردن شیوع کرونا در لبنان به فرود یک هواپیمای ایرانی را «فریب بزرگ» خواند و رد کرد.

وزیر بهداشت لبنان: معرفی هواپیمای ایرانی به عنوان منشا ورود کرونا به لبنان فریب بزرگ است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حمد حسن» وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد، تعداد مبتلایان به کرونا در حال افزایش است و مهم‌ترین عامل برای مقابله با این وضعیت اقدامات پیشگیرانه و باقی ماندن مردم در خانه‌هایشان است.

وی در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» افزود، لبنان به سمت همه‌گیری این بیماری در حرکت است، درخواست‌هایی برای خرید تجهیزات پزشکی برای شش ماه آماده شده و هشت بیمارستان در هشت استان تجهیز شده است.

حسن در پاسخ به شایعاتی درباره اینکه اولین انتقال ویروس کرونا به لبنان از طریق هواپیمایی ایرانی منتقل شده، گفت: این فریبی بزرگ است و یک بحث و جدل در زمان و مکان نامناسب است. همزمان با هواپیمایی ایرانی در آن روز دو هواپیمای دیگر از ایتالیا و مصر نیز در لبنان به زمین نشستند. ما وضعیت مسافران آن دو هواپیمای دیگر را دنبال نکردیم.

 روزنامه لبنانی «الاخبار» پیشتر در گزارشی نوشت، اخباری که درباره عامل شیوع کرونا در این کشور منتشر شده، صحیح نیست و به نظر می‌رسد صومعه‌های مسیحی عامل انتقال باشد اگرچه این موضوع هنوز ثابت نشده است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول