اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

فوق‌ستاره والیبال همچنان روی تخت بیمارستان/ انگاپت: سخت‌ترین قسمت باقی مانده است

ستاره فرانسوی تیم والیبال زنیت‌کازان روسیه گفت: سخت‌ترین قسمت برای من باقی مانده است، اما در هفته آینده بیمارستان را ترک می کنم.

فوق‌ستاره والیبال همچنان روی تخت بیمارستان/ انگاپت: سخت‌ترین قسمت باقی مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه زنیت کازان روسیه اعلام کرد که اروین انگاپت، ستاره فرانسوی این تیم به دلیل آلودگی به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده است. انگاپت دو هفته پیش در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر روسیه که برای استراحت چند روزه به فرانسه رفته بود، آلوده شده است.

زمانی که او به کازان برمی‌گردد، علائم سرماخوردگی را در بدنش احساس می‌کند. صبح روز بعد به پزشک تیم اطلاع می‌دهد و بلافاصله با آمبولانس به بخش بیماران عفونی بیمارستان منتقل می‌شود و تست کرونا می‌دهد. با مثبت بودن تست کرونا این بازیکن در همان بیمارستان بستری می‌شود.

این خبر شوک بزرگی به دنیای والیبال بود، اما انگاپت با ارسال پیامی از بیمارستان اوضاع را مساعد عنوان کرد و گفت که به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

وی اظهار داشت: هفته گذشته مورد آزمایش قرار گرفتم. سخت‌ترین قسمت باقی مانده است.  3 روز دشوار را گذراندم، اما اکنون به پایان رسیده است. در یک هفته آینده بیمارستان را ترک می‌کنم. همه باید در خانه بمانند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول