اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

وضعیت آب و هوای استان طی چند روز آینده/ هوا گرمتر خواهد شد

سامانه بارشی استان کرمانشاه را متاثر کرده است. بارندگی‌ها تا فردا ادامه خواهد داشت. اما روز دوشنبه و سه شنبه هفته جاری دمای هوا افزایش می یابد و هواگرمتر خواهد شد.

وضعیت آب و هوای استان طی چند روز آینده/ هوا گرمتر خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بر اساس اطلاعات واصله از هواشناسی استان، وضعیت جوی کرمانشاه طی چند روز آینده ناپایدار گزارش شده است.

طبق بررسی نقشه‌های هواشناسی بتدریج از اواخر وقت امروز (شنبه 2 فروردین) تا روز یکشنبه، سامانه‌ای بارشی جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده، ضمن کاهش دمای روزانه در بعضی ساعات سبب بارندگی،گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید، در برخی نقاط رگبار تگرگ و علاوه بر ارتفاعات بتدریج در نواحی سردسیر با رگبار برف خواهد شد. 

همچنین بارش طی ساعاتی از امروز تا صبح یکشنبه و بخصوص در نواحی شمالی و غربی استان شدت بیشتری داشته؛ با آبگرفتگی معابر عمومی، ایجاد روان آب، بالا آمدن آب رودخانه ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و اختلال در تردد نیز همراه می گردد.

بنابر اطلاعات واصله در روزهای دوشنبه و سه شنبه، افزایش نسبتاً محسوس دمای روزانه هوا و گاهی اوقات افزایش ابر مهمترین پدیده های جوی قابل ذکر در سطح استان خواهند بود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول