اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افزیش قیمت نان از 15 فروردین/ افزایش قیمت فعلی تخلف است

مدیرکل صمت مازندران درباره افزایش قیمت نان گفت: افزایش قیمت نان از ۱۵ فروردین ماه سال جاری اعمال شود.

افزیش قیمت نان از 15 فروردین/ افزایش قیمت فعلی تخلف است

حسینعلی قوانلو در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ارتباط با افزایش قیمت نان در استان مازندران که توسط برخی از خبازان اعمال می‌شود، اظهار کرد: بر اساس قرار قبلی مقرر شده بود افزایش قیمت نان در مازندران از ۲۹ اسفند سال ۹۸ عملیاتی شود.

وی خاطر نشان کرد: در تاریخ ۲۸ اسفند ۹۸ در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا مازندران تصمیم گرفته شد که افزایش قیمت نان از ۱۵ فروردین ماه سال جاری اعمال شود.

مدیرکل صمت مازندران اضافه کرد: دستور عدم افزایش قیمت نان به همه واحدهای خبازی اعلام شده که تا قبل از ۱۵ فروردین نرخ جدید اعمال نشود.

وی ادامه داد: اجازه افزایش قیمت نان از ۱۵ فروردین ماه داده شده اما برخی از خبازان از این دستورالعمل سوء استفاده کرده و افزایش قیمت نان را در دستور کار قرار دادند.

قوانلو یادآور شد: ۱۶ پرونده تخلف در ساری به اداره کل تعزیرات ارسال شده و بحث افزایش قیمت نان در آمل را هم به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.

وی یادآور شد: هر فردی نسبت به افزایش قیمت نان پیش از ۱۵ فرودین اقدام کند برخورد می‌شود.

مدیرکل صمت مازندران یادآور شد: بحث افزایش قیمت نان در همه نقاط کشور اعمال شده بود، در مازندران همزمان با اجرایی شدن این طرح بحث گرانی بنزین و مشکلات ناشی از کرونا زمان  افزایش قیمت نان را به تاخیر انداخت.

وی اضافه کرد: در مدت ۱۵ روز از خبازان درخواست کردیم که نسبت به افزایش قیمت نان اقدام نکنند و پس از آن بر اساس مصوبه قانونی قیمت جدید برای عرضه نان را در دستور کار خویش قرار دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول