اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رسیدگی به بیش از 8هزار و پانصد پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: تا پایان اسفند ماه امسال ، به بیش از8 هزار پانصدو پنجاه و هشت پرونده متخلفین اقتصادی در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.

رسیدگی به  بیش از 8هزار و پانصد پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ، هوشنگ محمدی مدیرکل  تعزیرات حکومتی قزوین اظهار کرد: در  این مدت تعداد هفت هزار و هفتصد فقره پرونده  در حوزه کالا و خدمات،524 پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و302پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

وی گفت: بیشترین تخلفات در بخش صنفی استان  مربوط به عدم درج قیمت ،گران فروشی، عدم صدورو ارایه  فاکتوروکم فروشی اعلام کرد.

محمدی ادامه داد: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به ماینر و سوخت و دخانیات بوده است.

مبلغ ریالی محکومیت متخلفین تا پایان اسفند 98 بیش از 768میلیارد و نهصد و پنجاه وشش  میلیون ریال بوده است.

مدیرکل  تعزیرات حکومتی قزوین خاطر نشان کرد: در نوروز حضورمان را تقویت کرده‌ایم  و در این ایام همه روزه اداره کل دایر خواهد بود.

مدیر کل  تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: طبق روال هرسال ظرفیت گشت‌های نوروزی مان را افزایش داده و صددرصد پای کار هستیم و گشت‌های ما به فراخور نیاز بازار قابل افزایش خواهد بود.

وی با بیان اینکه طرح ملی مقابله با کرونا با طرح نوروزی مقارن شده است افزود: اولویت های سازمان تعزیرات در رسیدگی به تخلفات تغییر کرده و با هر گونه سوء استفاده‌های احتمالی به بهانه بیماری کرونا برخورد جدی می کنیم.

محمدی در پایان به گرانفروشان و احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و درمانی در پی شیوع ویروس کرونا هشدار داد و گفت: بدون چشم پوشی و برابر قانون در اسرع وقت با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول