اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تحقق شعار سال نیازمند حل مشکلات تولیدکنندگان است

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از اولویت‌دارترین مسئله روز مملکت مسائل اقتصادی است که باید به آن توجه شود، گفت: تحقق شعار سال نیازمند حل مشکلات تولیدکنندگان است.

تحقق شعار سال نیازمند حل مشکلات تولیدکنندگان است

احمد بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر یکی از اولویت‌دارترین مسئله روز مملکت مسائل اقتصادی است که باید به آن توجه شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی به تحریم‌های ظالمانه اعمال شده علیه کشور اشاره کرد و گفت: به خاطر شرایط پیش آمده، تنها راه چاره برای اینکه از این وضعیت عبور کنیم رونق تولید است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مطالب را کارشناسی شده و طبق نیاز روز مملکت نام‌گذاری می‌کنند و حتما برا این موضوع ساعت‌ها فکر شده است، افزود: اما با این حال در سنوات گذشته متاسفانه آنطور که باید و شاید نسبت به تحقق شعار سال که اتفاقا مرتبط با تولید بود توجه نشد، به همین خاطر است که مقام معظم رهبری دوباره به این موضوع تأکید کرده‌اند.

بیگدلی با اشاره به اینکه گاها در کشور برای تولید مانع ایجاد و سپس دنبال راهکار برای رفع آن می‌گردیم، بیان کرد: این در حالی است که باید قوانین سهلی در ارتباط با تولید وجود داشته باشد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید برای ارتقا به چهار عنصر نیاز دارد، گفت: نخستین و مهمترین آن تسهیلات است در حالی که سیستم بانکی در این رابطه تولیدکننده را آزار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مباحث بیمه‌ای، مالیاتی، بروکراسی اداری نیز از دیگر مولفه‌های مورد نیاز تولید است، گفت: در اقصی نقاط جهان این بروکراسی اداری سهل است، اما در کشور آنطور که بنده در چهار سال گذشته مشاهده کردم بسیار سخت بود.

بیگدلی با بیان اینکه با روش‌های موجود و بروکراسی سخت اداری نمی‌توان نسبت به رونق تولید امیدوار بود، افزود: رهبر و ولی وفقیه در راس کشور قرار دارند و اگر فرمایشی دارند باید مطیع ایشان باشیم، اما آنچه ما مشاهده کرده‌ایم عمل کردن به شعار سال گاها صرفا به یک بنر و برگزاری همایش محدود شده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عمل به شعار سال موجب رفع بیکاری جوانان و حل مشکلات در این بخش خواهد شد، تصریح کرد: قبل از هر اقدامی باید مسائل دیگر کنار گذاشته شده و به شعار سال توجه کنیم.

انتهای پیام/73005/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول