اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سبزه‌میدان فقط 7 درصد پیشرفت دارد

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به عقب‌ماندگی پروژه سبزه‌میدان از زمان‌بندی تعیین شده گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه فقط 7 درصد است.

سبزه‌میدان فقط 7 درصد پیشرفت دارد

حبیب‌الله ملایی‌یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از برنامه‌های سال جاری مجموعه شهری رسیدگی به وضعیت آسفالت و برطرف کردن مشکلات در این زمینه است، چرا که از خواسته‎های مسلم شهروندان است.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه پس از تعطیلات و مساعد شدن شرایط جوی بحث اجرای بودجه انجام خواهد شد، اضافه کرد: اجرای روکش آسفالت از جمله این مسائل است که در این راستا نسبت به ترمیم نوارهای حفاری اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیتی که موضوع آسفالت و رفع نواقص آن دارد، در بودجه امسال 34 میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

یگانه از دیگر اولویت‌های مجموعه شهری در سال جاری را پروژه سبزه‌میدان اعلام کرد و گفت: درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود 7 درصد است که از برنامه پیش‌بینی شده عقب است.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه اجرای پروژه سبزه‌میدان طبق طرح مصوب اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم عقب ماندگی لازم را در این پروژه جبران و طبق زمان‌بندی پیش برویم.

وی تکمیل پارکینگ‌های طبقاتی را نیز از دیگر برنامه‌های شهری در سال جاری اعلام کرد و گفت: در سال جاری محور شرقی- غربی پادگان را که نقطه اتصال چند شهرک است را اجرایی خواهیم کرد.

سرپرست شهرداری زنجان از ایجاد بوستان‎های جدید در سطح شهر نیز خبر داد و گفت: این موضوع نیز به منظور ایجاد شادابی و نشاط در جامعه انجام خواهد شد.

یگانه با بیان اینکه عزم شورای شهر بر این است که با کار مضاعف در شهر اعتماد عمومی که نسبت به مجموعه شهرداری مخدوش شده را برگردانیم، بیان کرد: ما همکاران بسیار پاکدستی در شهرداری داریم که برای انجام این کارها می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول