اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اتحاد سی‌سختی‌ها مقابل کرونا/اینجا از فرماندار تا پیر و جوان علیه ویروس همدلند

مردم با فرهنگ شهر سی‌سخت همه در کنار هم علیه ویروس کرونا همدل و همصدا هستند.

اتحاد سی‌سختی‌ها مقابل کرونا/اینجا از فرماندار تا پیر و جوان علیه ویروس همدلند

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، عبدالحمید پناهی فرماندار  دنا از روزی که سکاندار مدیریت ارشد اجرایی شهرستان دنا شده راحت و آسوده روی صندلی مدیریتی ننشسته و مدام در حال رفع مشکلات به خصوص مشکلات مربوط به شیوع ویروس کروناست.

فرماندار از روزی که آمده بر حسب وظیفه مدام در حال سرکشی از بخش‌ها، روستاها و بازدید از ادارات و حضور در بین مردم است چرا که در برهه سختی مسوولیت را تحویل گرفته و اینجا جای محک خوردن مدیران است.

پناهی در دو روز اول فروردین در سه مرحله از ایستگاه غربالگیری پست کتا سرکشی کرده و از نزدیک عملکرد نیروهای آن محل را نظارت کرده است، بازار شهر سی‌سخت و پاتاوه را سرکشی کرده و از قضا با متخلفین برخورد شده است.

فرماندار از تمامی نانوایی‌ها بازدید و آنها را موظف به رعایت نکات بهداشتی کردده است و حضور منظم در ستاد مبارزه با کرونای شهر سی‌سخت سعی در کنترل ورود و خروج مسافران به شهر سی‌سخت کرده است.

به گزارش فارس فرماندار در همین خصوص با بیان این که شهرستان دنا نگین گردشگری جنوب کشور است از مسافران و گردشگرانی که به این شهر علاقه‌مندند درخواست دارد که امسال را بی‌خیال سفر به این شهر شوند و در خانه‌ها بمانند و با رفع شر این ویروس مرگبار وقت برای دیدن جاذبه‌های گردشگری سی‌سخت زیاد است.

فرماندار از مردم شهر سی سخت قدردانی می‌کند که با بصیرت بالای خود با مسوولان همکاری می‌کنند و اکنون به جز حفظ سلامتی همشهر‌یان خود به چیز دیگری نمی‌اندیشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول