اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

هتل‌های ترامپ ده‌ها نیرو اخراج کردند/ترامپ احتمال دریافت کمک دولتی را رد نکرد

شیوع ویروس کرونا در آمریکا روی کسب و کار خانوادگی رئیس‌جمهور آمریکا هم اثر گذاشته و هتل‌های ترامپ ده‌ها نفر از نیروهای خودشان را اخراج کرده‌اند.

هتل‌های ترامپ ده‌ها نیرو اخراج کردند/ترامپ احتمال دریافت کمک دولتی را رد نکرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس در حالی که رسانه‌ها از تأثیر پذیرفتن کسب و کار خانوادگی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از شیوع ویروس «کرونای جدید» در آمریکا خبر داده‌اند، او در یک کنفرانس خبری احتمال دریافت کمک‌های دولتی را رد نکرد.

روزنامه ایندیپندنت گزارش داده کسب وکار خانوادگی دونالد ترامپ، فعالیت هتل‌ها را کاهش داده، زمین‌های گلف و رستوران‌ها را تعطیل و ده‌ها نفر از کارکنانش را کاهش داده است. 

در روزهای گذشته «سازمان ترامپ» شمار کارکنانش در هتل‌های نیویورک و واشنگتن را کاهش داده، رزروهای جدید در یکی از هتل‌هایش در منطقه شهری«لاس‌وگاس استریپ» را معلق و زمین‌های گلف در لس‌آنجلس و میامی را تعطیل کرده است.

سازمان ترامپ همچنین مجموعه تفریحی «مارالاگو» در فلوریدا را هم تعطیل کرده که طبق روال معمول باید شاهد اوج فعالیتش در این بازه زمانی بود. 

دونالد ترامپ در یک کنفرانس خبری شامگاه شنبه احتمال دریافت کمک‌های دولتی برای کسب و کار خانوادگی خودش را رد نکرد. 

او در پاسخ به سئوال یک خبرنگار در این خصوص گفت: «نمی‌دانم. البته نمی‌دانم کمک دولت برای کسب و کاری که من دارم چه خواهد بود. من هتل دارم.»

او در ادامه گفت: «وقتی من [به عنوان رئیس‌جمهور] انتخاب شدم همه می‌دانستند که هتل داشتم. همه می‌دانستند که وقتی انتخاب شدم آدم موفقی بودم.»

ترامپ همچنین گفت: «درباره هتل‌ها و همه چیزهای دیگر من هم باید کارهایی را انجام دهم که دیگران انجام می‌دهند. شاید تصمیم بگیرم بعضی جاها را تعطیل کنم چون آدم نمی‌خواهد مردم تجمع کنند... من هم کلی از کسب و کارهایی را دارم- مثل هتل، باشگاه و چیزهایی از این قبیل- که محل تجمع مردم است.»

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول