اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

فرمانده سپاه تهران: رزمندگان جبهه مقاومت مجاهدت‌های سردار اسدالهی را از یاد نمی‌برند

سردار یزدی خاطرنشان کرد که نه تنها همرزمان بسیجی و پاسدار شهید سردار حسین اسدالهی، که رزمندگان جبهه مقاومت مجاهدت‌های او را از یاد نخواهند برد.

فرمانده سپاه تهران: رزمندگان جبهه مقاومت مجاهدت‌های سردار اسدالهی را از یاد نمی‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران در پیامی شهادت سردار حسین اسدالهی در اثر جراحات شیمیایی دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده سپاه تهران به این شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در هنگامه اذان مغرب شب مبعث رسول مکرم اسلام (ص) روح حسین اسداللهی به یاران شهیدش پیوست. رزمندگان لشکر محمد رسول‌الله (ص) فرمانده دلاور خود را که ایثار و شهامت و عشق به شهادتش، یادآور خاطرات همت‌ها، کریمی‌ها، مهتدی‌ها، سلیمانی‌ها، همدانی‌ها و فرزانه‌ها می‌باشد، فراموش نخواهند کرد.

نه تنها همرزمان بسیجی و پاسدار او که رزمندگان جبهه مقاومت در لشکرهای فاطمیون، زینبیون، حیدریون و علویون، مجاهدت‌های او را از یاد نخواهند برد.

مردم مظلوم روستاهای دیر زور، حلب، بوکمال و ... که یاری و محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی حسین عزیز را دیده بودند از خبر عروج این سرباز ولایت، اندوهگین خواهند شد.

او سال‌ها بود که عشق به شهادت را در دل و جان خود می‌پروراند.

پاسداران جوان، او را مصداق «و منهم من ینتظر» می‌دانستند و ما بازمانده‌های دفاع مقدس «و ما بدّلوا تبدیلا» را در رفتار او مشق می‌کردیم.

مردم عزیز سر پل ذهاب که از روز سوم زلزله تا 15 ماه بعد، حضور پررنگ سردار اسداللهی را در کنار خود دیده بودند از خبر عروج او چشمانشان بارانی خواهد شد.

به راستی در کدام جبهه و در بحبوحه کدام سختی، جای حسین در کنار مردم خالی بود؟‌ در آق‌قلا؟‌ سوسنگرد؟ و هلاویه؟‌ هویزه؟...

اینجانب فقدان این پاسدار عزیز را به امام خامنه‌ای دامت برکاته، همرزمان و به خصوص خانواده فداکار او تسیلت عرض می‌کنم و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی او با اباعبدالله الحسین (ع) و شهدا را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول