اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اصناف فعلا تعطیل هستند

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: با توجه به شرایطی که در ارتباط با شیوع کرونا داریم، اصناف تا 15 فروردین تعطیل هستند.

اصناف فعلا تعطیل هستند

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پیرو مصوبه استانی ستاد پیشگیری از کرونا فعالیت همه واحدهای صنفی به جز صنوف مرتبط با موادغذایی تا پایان 15 فروردین ممنوع است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان تصریح کرد: بنا بر مصوبه کمیته امنیتی استان مقرر شد همه اصناف به استثنای صنوف تامین کننده مایحتاج و ارزاق عمومی مردم تا پانزدهم فروردین تعطیل باشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مایحتاج عمومی مردم در استان موجود است و ارزاق عمومی به وفور یافت می‌شود، اضافه کرد: در این زمینه نیز برنامه‌ریزی دقیقی برای کنترل قیمت اجناس انجام گرفته است.

موسوی افزود: عموم مغازه‌هایی که به فعالیت خود ادامه می‌دهند مانند سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های تامین ارزاق عمومی و از این دست، خدماتی که با ارزاق عمومی مردم مرتبط هستند فعال خواهند بود.

گفتنی است، در مصوبه سازمان صمت تأکید شده است که واحدهای صنفی متخلف در قبال به مخاطره انداختن سلامتی مردم شریف استان باید در مراجع ذیصلاح پاسخگو باشند.

شایان ذکر است، صنوف تامین کننده مایحتاج عمومی از قبیل نانوایان، خواربارفروشان، سوپرمارکت‌ها و میوه‌فروشان ملزم به رعایت ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی هستند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول