اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

980 امدادگر هلال احمر گلستان مردم را در محورهای خروجی غربالگری سلامت می‌کنند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا 980 نفر از نیروهای عملیاتی هلال احمر گلستان در محورهای خروجی مردم را به لحاظ تب‌سنجی و سلامت پایش می‌کنند.

980 امدادگر هلال احمر گلستان مردم را در محورهای خروجی غربالگری سلامت می‌کنند

محمدعلی هروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از ۲۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ نیروهای عملیاتی هلال احمر استان در قالب ۱۷۲ پرسنل و ۸۰۸ عضو داوطلب شامل نجاتگر، داوطلب و جوانان در ۱۱ پایگاه تب سنجی در گلستان استقرار یافتند.

* غربالگری و پایش تب‌سنجی به 256 هزار سرنشین خودرو در محورهای گلستان

وی تصریح کرد: این نیروها با همکاری شبکه بهداشت و درمان، اورژانس، نیروی انتظامی، پلیس راه و راهداری اقدام به پایش سلامت و غربالگری از مردم می‌کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با تاکید بر ماندن در خانه به مردم گلستان ادامه داد: تاکنون ۲۵۶ هزار نفر از ۵۶ هزار سرنشینان خودرو در مسیرهای و محورهای خروجی و پایگاه‌های غربالگری مورد پایش تب‌سنجی قرار گرفتند و به آنها تاکید شد به منظور قطع زنجیره شیوع این ویروس در خانه بمانند.

* ارجاع 191 مشکوک به علائم کرونا به مراکز درمانی گلستان

وی خاطرنشان کرد: در پایش سلامت و غربالگری‌های انجام شده تاکنون ۱۹۱ نفر از خدمت‌گیرندگان که علائم مشکوک داشتند به مراکز درمانی ارجاع شدند.

هروی گفت: نیروهای عملیاتی هلال احمر علاوه بر پایگاه‌های غربالگری در مراکزی مانند فرودگاه بین‌المللی گرگان، ایستگاه راه آهن و ترمینال اتوبوسرانی استقرار یافته و مسافران را مورد پایش و تب‌سنجی قرار می‌دهند.

وی با اشاره به ضدعفونی کردن معابر عمومی توسط اعضای داوطلب هلال احمر افزود: اعضای داوطلب و جوانان هلال احمر گلستان روانه اقدام به گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر عمومی، خیابان‌ها و اماکن اداری کرده و در دوخت ماسک و لباس ویژه‌پرستان در کارگاه‌های تولیدی که به همت خیران برپا شده همکاری لازم را دارند.


انتهای پیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول