اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سیلاب به مزارع گندم شهرستان دیر خسارت وارد کرد

فرماندار شهرستان دیر گفت: بارش شدید باران و سیلاب موجب وارد آمدن خساراتی به مزارع گندم این شهرستان شده است.

سیلاب به  مزارع گندم شهرستان دیر خسارت وارد کرد

کریم علی‌حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دیر، درباره آخرین وضعیت بارندگی در این شهرستان اظهار داشت: بارش باران موجب آبگرفتگی در هر پنج شهر شهرستان دیر و اکثر روستاها شد با این حال مشکلات به حدی بود که با استفاده از توان نیروهای داخلی حل شد.

فرماندار شهرستان دیر  با بیان اینکه در شهر دیر 68.8  و در شهر آبدان 70 میلیمتر باران بارید، افزود: قطعی برق که در برخی از نقاط شهرستان رخ داده بود بلافاصله برطرف شد و مسیر جاده ریز به دوراهک نیز که براثر ریزش کوه مسدود شده بود بازگشایی شده است.

وی عمده خسارت بارندگی‌ها در شهرستان دیر را به گندم‌زارها دانست و عنوان کرد: 18 هزار هکتار از اراضی شهرستان دیر زیر کشت گندم است که با توجه به حجم آب وارد شده به این مزارع فعلا امکان برآورد خسارت وجود ندارد و در دو روز آینده با مهیا شدن شرایط  این مهم در دستورکار قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان دیر یادآور شد: خوشبختانه  بارندگی‌ها به جز آبگرفتگی‌ معابر و خساراتی که به گندم‌زارها وارد کرده است در بقیه موارد مسئله خاصی وجود ندارد و مشکلاتی که وجود داشته با حضور نیروهای آب و برق و گاز برطرف شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول