اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

هزینه درمان یک بیمار مبتلا به کرونا در آمریکا: ۳۴۹۲۷ دلار!

یک رسانه آمریکایی هزینه درمان یک بیمار مبتلا به کرونا در این کشور را بیش از ۳۴ هزار دلار گزارش داده است.

هزینه درمان یک بیمار مبتلا به کرونا در آمریکا: ۳۴۹۲۷ دلار!

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه آمریکایی گزارش داده هزینه درمان برای فرد فاقد بیمه‌ای که به کرونا مبتلا شده بالغ بر ۳۴ هزار دلار است.

مجله تایم گزارش داده به شرح خدمات دریافت‌شده پزشکی از یک فرد مبتلا به «کرونا» به نام «دانی اسکینی» پرداخته و نوشته او نخستین بار اواخر ماه فوریه بعد از تجربه درد سینه، نفس‌های کوتاه و درد میگرن با یک سرطان‌شناس که یک بیماری قبلی او را درمان کرده بود تماس گرفت. پزشک او تصور کرد که ممکن است نشانه‌های او از واکنش بدن او به داروهای جدید ناشی شده باشد بنابراین او را به یک مرکز اضطراری در بوستون فرستاد. آنجا پزشک‌ها گفتند ممکن است به ذات‌الریه مبتلا شده باشد و او را روانه منزل کردند.

چند روز بعد آسکینی متوجه شد که دمای بدنش نوسان دارد و اندکی بعد شروع کرد به سرفه کردن. بعد از دو بار مراجعه به مراکز پزشکی در همان هفته پزشک‌ها بار دیگر او را برای معالجه روانه منزل کردند. سه روز بعد یکی از مراکزی که به آنجا مراجعه کرده بود گفت که جواب آزمایش او نشان می‌دهد که به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده است. 

چند روز بعد او صورتحساب آزمایش کرونا و درمانش را دریافت کرد: ۳۴۹۲۷.۳۴ دلار. آسکینی به تایم گفت: «واقعاً شوکه شدم. واقعاً کسی را که از این پول‌ها داشته باشد نمی‌شناسم.»

تایم نوشته آسکینی همانند ۲۷ میلیون آمریکایی دیگر هنگام رفتن به بیمارستان فاقد خدمات بیمه بود. 

«برنی سندرز»، نماینده مجلس سنای آمریکا در واکنش به این گزارش در توئیترش نوشته که در حال حاضر ۸۷ میلیون نفر از مردم آمریکا فاقد خدمات بیمه‌اند و یا از خدمات اندک بیمه‌ای برخودارند. 

او نوشته است: «نظام بهداشت سودمحور ما خطری برای مردممان به شمار می‌رود.»

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول