اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رانش زمین در روستای لیلیم املش

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با اشاره به رانش زمین در یکی از روستاهای املش گفت: روستای لیلیم املش صبح امروز دچار رانش شد که خوشبختانه این رخداد تلفات جانی نداشت.

رانش زمین در روستای لیلیم املش

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی ولی پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رانش زمین دریکی از روستاهای شهرستان املش اظهار کرد: این رانش صبح امروز در روستای لیلیم از توابع بخش مرکزی در هشت کیلومتری شهر املش رخ‌داده است.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال‌احمر گفت: گزارش این رانش بلافاصله بعد رخداد آن توسط مردم منطقه به مرکز کنترل عملیات هلال‌احمر استان گزارش و نجات گران این جمعیت، جهت بررسی و ارزیابی اولیه بلافاصله به منطقه مذکور اعزام شدند و دلیل آن در دست بررسی است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با اشاره به بررسی‌های اولیه صورت گرفته توسط تیم  ارزیاب افزود: پیرو بررسی و ارزیابی‌های اولیه صورت گرفته، تاکنون آسیب مالی و جانی به مردم منطقه گزارش نشده و ارزیابی‌های دقیق‌تر از منطقه و خانه به خانه جهت بافت سنتی و روستایی منازل در حال بررسی است.

به گفته ولی پور، در فروردین‌ماه سال گذشته نیز در همین منطقه رانش زمین رخ‌داده بود که منجر به خسارت و تخلیه ۱۵ خانه این روستا شده بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول