اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جهش تولید مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه غرب است/ضرورت اجرای گام دوم برای تحقق شعار سال

منتخب مردم رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جهش تولید را گامی مؤثر برای اعتلای کشور عنوان کرد و گفت: جهش تولید مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه غرب است و برای تحقق آن نباید به آمریکا و ایادی آن‌ها در غرب و شرق امید داشت.

جهش تولید مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه غرب است/ضرورت اجرای گام دوم برای تحقق شعار سال

محمدرضا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه اگر بخواهیم دست رد به غرب و آمریکا بزنیم ناگزیریم تا شعار سال را عملی کنیم، اظهار کرد: به عقیده بنده با ترکیبی که امسال مجلس به خود دیده، می‌توانیم در حد بسیار زیادی جهش تولید را تحقق ببخشیم.

وی با اشاره به وظیفه مجلس برای تحقق شعار سال گفت: مجلس باید در مسیر شعار سال گام بردارد، برخی البته در فکر ایجاد انحراف در شعار سال بودند، اما فصل الخطاب شعار سال و چراغ راه برای تحقق این امر شخص مقام معظم رهبری هستند.

منتخب مردم رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه با تمام توان برای تحقق جهش تولید گام برمی‌داریم، افزود: مجلس باید از تمام توان و ظرفیت خود برای این امر استفاده کند، چراکه مسیر مشخص است و مجلس نیز باید زیرساخت‌های تولید را تقویت کند.

احمدی با اشاره به تشخیص درست و به‌موقع رهبر معظم انقلاب برای نام‌گذاری شعار امسال، بیان کرد: اگر ما بخواهیم از تحریم‌ها عبور کنیم، اگر بخواهیم تحت‌فشار آمریکا قرار نگیریم ناگزیر هستیم تا با تمام توان برای جهش تولید قدم‌های روبه‌جلو برای اتکا به خود برداریم.

وی به استفاده مجلس از نخبگان، سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران تأکید کرد و گفت: مجلس باید از تمام افکار اندیشمندان برای جهش تولید استفاده کند و در این اقدام باید از واردات بی‌رویه و قاچاق جلوگیری کند و در داخل کشور تولید را به حد بالا برساند و به مصارف داخلی برساند و علاوه بر این امر زمینه صادرات را نیز فراهم کند.

منتخب مردم رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترکیب امیدوارکننده مجلس برای تحقق شعار سال بیان کرد: تولید باید در تمام حوزه‌ها از قبیل، پتروشیمی، کشاورزی و نفتی و در تمامی حوزه‌های موردتوجه قرار بگیرد و امیدواریم که این مجلس بتواند شعار سال را عملیاتی کرده و با جلب نظر مقام معظم رهبری کشور قدرتمندی را بسازد.

احمدی وظیفه مجلس را قدم برداشتن در مسیر گام دوم برای تحقق شعار سال دانست و افزود: یکی از شاخصه‌های تحقق گام دوم، استفاده از ظرفیت جوانان است، حتماً این اتفاق خواهد افتاد و نمایندگان این دوره نیز اکثریت جوان هستند و از این ظرفیت‌ها استفاده خواهند کرد.

وی با توصیه به مسؤولان برای استفاده از ظرفیت جوانان و حرکت در جهت شعار سال تصریح کرد: جهش تولید، مسیر اعتلای کشور را مشخص می‌کند و آغازگر یک‌روند تولید و اشتغال‌زایی است و می‌تواند به ما در تمام زمینه‌ها قدرت و انرژی دهد.

منتخب مردم رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جهش تولید را مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه غرب دانست و گفت: جهش تولید یعنی توجه به تولیدات و نیازمندی‌های داخل کشور و برای تحقق آن نباید چشم امید به آمریکا و ایادی آن‌ها در غرب و شرق بست.

احمدی با بیان اینکه نیروهای مردمی، بسیجیان و جوانان در این دوره با شیوع کرونا نشان دادند همیشه درصحنه هستند، گفت: اگر این تولیدی‌های خودجوش و آتش به اختیار ماسک و ملزومات بهداشتی نبود حتماً دچار مشکلات بیشتری می‌شدیم.

وی با اشاره به اینکه عدم حضور جوانان جهادگر و بسیجی ممکن بود اتفاقات ناگوارتری را در ماجرای کرونا رقم بزند، بیان کرد: این اتفاق باعث شد مسؤولان این جوانان را ببینند و از نیرو، توان و ظرفیت آن‌ها برای آینده بیشتر استفاده کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول