اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

ویروس کرونا از نوامبر در ایتالیا وجود داشته است

بر اساس بررسی های پزشکان محلی ویروس کرونا از ماه نوامبر یعنی آبان گذشته در ایتالیا فعال بوده و منتشر شده است.

ویروس کرونا از نوامبر در ایتالیا وجود داشته است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سی جی تی ان، چین اولین کشوری بود که از شناسایی ویروس کرونا خبر داد بنابراین در اکثر نقاط جهان به عنوان عامل انتشار  این ویروس مذکور شناخته می شود. اما یک محقق ایتالیایی در گفتگو با رادیوی ملی آمریکا موسوم به ان پی آر تصریح کرده که ویروس کرونا از نوامبر در ایتالیا در حال آلوده کردن مردم بوده است.

دکتر جوزپه ریموزی مدیر موسسه تحقیقاتی ماریو نگری ایتالیا در این مورد گفته است: من از پزشکان عمومی منطقه لومباردی ایتالیا شنیده ام که آنها از مواجهه با بیمارانی سخن گفته اند که به ذات الریه عجیب و شدیدی مبتلا شده بودند. سابقه شیوع این ذات الریه در ایتالیا به ماه های نوامبر و دسامبر بازمی گردد.

 

بنابراین ویروس یادشده از آن زمان در ایتالیا در حال انتشار بوده بنابراین نمی توان با اطمینان تنها چین را به عنوان منشا انتشار ویروس کرونا اعلام کرد. مقامات و بسیاری از مردم چین بر این باور هستند که ویروس کرونا یک ویروس آمریکایی است و کشورهای دیگر جهان و از جمله چین و ایتالیا قربانیان آن محسوب می شوند.

انتهای پیام/

https://news.cgtn.com/news/2020-03-22/Coronavirus-may-have-existed-in-Italy-since-November-local-researcher-P4i2As2OAg/index.html

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول