اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

اهدای ماسک اپل و فیس بوک به مراکز درمانی آمریکا

کمبود گسترده ماسک در بیمارستان ها و مراکز درمانی آمریکا باعث شده شرکت های اپل و فیس بوک برای حل این مشکل به توزیع ماسک روی آورند.

اهدای ماسک اپل و فیس بوک به مراکز درمانی آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت،  شرکت های اپل و فیس بوک اعلام کرده اند تعدادی از ماسک هایی را که برای شرایط اضطراری ذخیره کرده بودند به کارکنان مراکز درمانی و بهداشتی اعطا می کنند تا آنها بتوانند از جان خود در زمان فعالیت کاری دفاع کنند.

تیم کوک مدیر عامل اپل با ارسال توئیتی در این زمینه اظهار داشت: اپل میلیون ها ماسک را برای متخصصان و شاغلان بخش بهداشت و درمان آمریکا و اروپا ارسال می کند. وی همچنین از تخصیص منابع دیگری به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که با کرونا مبارزه می کنند، خبر داد.

 

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک هم  اعلام کرده که این شرکت ۷۲۰ هزار ماسک را در اختیار مراکز درمانی آمریکا قرار می دهد. زیرا در این مراکز نیاز به چنین اقلامی بسیار جدی تر است. فیس بوک وعده داده که این کمک ها را در آینده هم ادامه می دهد.

در عین حال جف بزوس مدیر عامل آمازون از اینکه علیرغم تلاش های فراوان نتوانسته برای کارکنان خود که مجبورند در سر کار حاضر شوند، به اندازه کافی ماسک خریداری کند، اظهار نگرانی کرده است. وی کمبود ماسک را یک مشکل جدی جهانی توصیف کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول