اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری میزگرد «جهش‌های تولیدی سوادکوه»

مسؤول بسیج رسانه شهرستان سوادکوه از برگزاری میزگرد «جهش‌های تولیدی سوادکوه» با بررسی داشته‌های تولیدی شهرستان سوادکوه در فروردین‌ماه و میزگرد نهایی و بیان دستاورد‌های سال جهش تولید شهرستان در اسفند‌ماه 1399 خبر داد.

برگزاری میزگرد «جهش‌های تولیدی سوادکوه»

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، عمران اکبرنژاد در جلسه مجازی با اعضای بسیج رسانه و گروه مدیران مجازی با تبریک سال نو و با گرامیداشت سال «جهش تولید»، گفت: سایت خبری اخبار سوادکوه با همکاری بسیج رسانه و گروه مدیران مجازی سوادکوه، میزگرد «جهش‌های تولیدی سوادکوه» را برای فروردین‌ماه و اسفند‌ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌کند.

مسؤول بسیج رسانه شهرستان سوادکوه با بیان اینکه اجرای پیام سال مقام معظم رهبری توسط همه علاقمندان به گفتمان انقلاب اسلامی در اقشار و صنف‌های مختلف در اولویت قرار گیرد، افزود: ارزیابی اجرای دستورات مقام معظم رهبری در شهرستان و کمک به جهش‌های تولیدی از طریق رسانه و مدیران مرتبط شهرستانی و استانی در طرح میزگرد «جهش‌های تولیدی سوادکوه» مورد نظر است.

وی خاطر نشان کرد: بررسی داشته‌های تولیدی شهرستان سوادکوه در فروردین‌ماه و میزگرد نهایی و بیان دستاورد‌های سال جهش تولید شهرستان در اسفند‌ماه 1399 و با حضور مسؤولان ادارات و نهاد‌های مرتبط و مدیران شرکت‌های دولتی، خصوصی و تعاونی برگزار می‌شود.

اکبرنژاد به رایزنی با فرماندار و مدیران مرتبط برای برگزاری میزگرد و نیز همکاری با رسانه‌ها در طول سال برای ارائه اطلاعات و اخبار خبر داد و اظهار کرد: محور‌های میزگرد «جهش‌های تولیدی سوادکوه» با حضور مدیران ادارات و نهاد‌ها، مدیران شرکت‌ها و کارخانه‌های دولتی، خصوصی و تعاونی، رسانه‌ها و واحد‌های صنفی و تولیدی است.

مسؤول بسیج رسانه شهرستان سوادکوه به نقش رسانه‌ها در جهش تولید اشاره کرد و گفت: تولید و نقش محسوس آن در زندگی مردم از نکات برجسته پیام نوروزی مقام معظم رهبری بود که تلاش برای دست‌یابی به آن در اولویت فعالیت‌های فعالان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول