اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اماکن تفریحی شهر سمیرم مسدود شد

شهردار سمیرم گفت: شیوع ویروس کرونا، بحرانی است که جز با تعامل تمام دستگاه‌های مربوط، همکاری ‏مردم با مسولان و ‏به ‌ویژه رعایت بهداشت فردی کنترل نخواهد شد.‏

اماکن تفریحی شهر سمیرم مسدود شد

کوروش صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: در چند روز اخیر علی‌رغم توصیه‌ها و تذکرات برای ماندن در خانه و دوری از  تجمع و ازدحام شاهد حضور خانواده‌ها و شهروندان در پارک‌های تفریحی داخل شهر به خصوص مجموعه تفریحی دریاچه بودیم.

شهردار سمیرم افزود: بدین سبب جهت حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از گسترش بیش از پیش ویروس در سطح شهر با همکاری و هماهنگی ارگان‌های ذیربط خیابان و مسیرهای دسترسی به پارک تفریحی دریاچه مسدود شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر پارک دریاچه در حال حاضر پارک کوهستانی بهرز، پارک تفریحی دریاچه، پارک کوهستانی تقرچه و مجموعه فرهنگی تفریحی آبشار بعلاوه باغ رضوان (آرامستان شهر) مسدود است.

صابری خاطرنشان کرد: شهرداری سمیرم  یکی از دستگاه‌هایی است که از همان روزهای ابتدایی، تمام امکانات و نیروهای خود را برای ضدعفونی معابر، بوستان‌ها، وسایل بازی کودکان، سرویس‌های بهداشتی، حمل‌ونقل عمومی و غیره بسیج کرد و این روند هم‌چنان تا ریشه‌کنی این ویروس، به‌صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

شهردار سمیرم بیان کرد: ضدعفونی و گندزدائی سطح شهر به صورت روزانه، استقرار میز خدمت بهداشت در ورودی ساختمان اداری شهرداری با همکاری و هماهنگی شورای اسلامی شهر، تمدید عوارضات و تخفیفات شهرداری تا آخر اردیبهشت ۹۹ در جهت رفاه شهروندان، افزایش ناوگان جمع‌آوری زباله، آموزش و اطلاع‌رسانی افزایش آگاهی عمومی و آموزش رعایت بهداشت فردی به شهروندان، اعلام عمومی در سطح شهر برای ماندن مردم در خانه، راه اندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری، مسدود کردن ورودی‌های شهر و ایستگاه کنترل کرونا و اخطار درخصوص بستن خانه‌های مسافر، مهمان پذیرها و دیگر مراکزی که میزبان مسافران و گردشگران بودند از دیگر اقدامات شهرداری است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر متاسفانه تعداد ۱۴ نفر در سطح شهرستان با توجه به اعلام آزمایشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که امیدواریم با عنایت به تدابیر اعمال شده و همکاری شهروندان این آمار در همین حد باقی بماند و افزایشی را شاهد نباشیم.

صابری از مردم درخواست نمود تا ضمن حفظ آرامش، در خانه بمانند و از رفت‌ وآمدهای غیرضروری خودداری ‏کنند و از مسافرت‌های غیر ضرور و حضور در شهر بپرهیزند و توصیه در خانه ماندن با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا را مورد توجه قرار دهند چرا که تنها در این صورت است که این ویروس منحوس هر چه زودتر از بین می‌رود.

شهردار سمیرم تأکید کرد: شیوع ویروس کرونا، بحرانی است که جز با تعامل تمام دستگاه‌های مربوط، همکاری مردم با مسئولان و به‌ویژه رعایت بهداشت فردی کنترل نخواهد شد؛ بنابراین، اگرچه دستگاه‌های متولی ازجمله شهرداری، تمام تلاش خود را به‌کار گرفته و همه امکاناتش را برای ضدعفونی و گندزدایی اماکن و معابر عمومی بسیج کرده است، اما رعایت بهداشت فردی توسط مردم و بیرون نیامدن از خانه تا قطع زنجیره ویروس کرونا، ضرورت دارد.

انتهای پیام /63111/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول