اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

در ۲۴ ساعت اخیر مورد جدید ابتلا به کرونا در خرمشهر،آبادان و شادگان نداشتیم

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته آمار جدید ابتلا به کرونا در این سه شهر(آبادان، خرمشهر و شادگان) نداشتیم و در این مدت کرونا متوقف شده است.

در ۲۴ ساعت اخیر مورد جدید ابتلا به کرونا در خرمشهر،آبادان و شادگان نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، شکرالله سلمان‌زاده امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان، اظهار کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته آمار جدید ابتلا به کرونا در این سه شهر نداشتیم و در این مدت کرونا متوقف شده است.

وی عنوان کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در این سه شهر ۹۰ نفر است که از این تعداد ۳۸ نفر مربوط به خرمشهر، ۳۵ نفر مربوط به آبادان و ۱۷ نفر مربوط به شادگان هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تاکنون ۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شدند.

سلمان زاده عنوان کرد: ماندن در خانه و لزوم رعایت نکات بهداشتی هشداری است که مردم باید جدی بگیرند تنها با ماندن مردم در خانه‌ها می‌توانیم به کاهش مبتلایان به ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال امیدوار باشیم.

وی ادامه داد: شهروندان با توجه به در نظر گرفتن تدابیری مانند کنترل ورود و خروج از سفر  خودداری کنند و اجازه بدهند کادر درمانی زنجیره انتقال را حذف کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول