اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

توزیع محلول ضدعفونی صلواتی در غرب تهران/ برنامه ۲۰ روزه جوانان مسجدی

فرمانده پایگاه بسیج مسجد النبی (ص) شهرک آزادی گفت: از ۱۶ اسفندماه این جوانان هرشب به ضدعفونی معابر و سطوح عمومی در غرب تهران و محدوده شهرک‌های آزادی، فرهنگیان و نصر پرداخته‌اند.

توزیع محلول ضدعفونی صلواتی در غرب تهران/ برنامه ۲۰ روزه جوانان مسجدی

احمد سلطانی، فرمانده پایگاه بسیج مسجد النبی (ص) شهرک آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته جوانان این مسجد در زمینه مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: از ۱۶ اسفندماه این جوانان هرشب به ضدعفونی معابر و سطوح عمومی در غرب تهران و محدوده شهرک‌های آزادی، فرهنگیان و نصر پرداخته‌اند.

 

فیلمی از ضدعفونی شهر

وی ادامه داد: در این برنامه سطوح عمومی همچون در منازل، ایستگاه‌های اتوبوس، پارک‌ها، عابربانک‌ها و ... توسط گروهی متشکل از ۱۲ نفر از جوانان مسجدی انجام شد. این برنامه همچنان در تعطیلات نوروز هم ادامه دارد و جوانان به جای دید و بازدید‌های مرسوم عید در سال‌های گذشته، این روزها در حال خدمت‌رسانی به هم‌نوعان خود هستند.

سلطانی تصریح کرد: همچنین روزانه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ نیز محلول ضدعفونی کننده از طریق مسجد به اهالی اهدا می‌شود. برای این امر منبعی روی سقف مسجد قرار گرفته است و از طریق لوله‌کشی روی یک دیوار، شیرهایی تعبیه شده است که مردم در این ساعت حضور پیدا می‌کنند و به صورت رایگان محلول ضدعفونی کننده برای سطوح دریافت می‌کنند.

 

توزیع صلواتی محلول ضدعفونی

وی ادامه داد: توزیع اقلام بهداشتی رایگان مانند ماسک، دستکش و ... نیز در دستور کار است.

 

فیلمی از تولید ماسک توسط مسجدی‌ها

فرمانده پایگاه بسیج مسجد النبی (ص) شهرک آزادی گفت: تولید ماسک ویژه پزشکان و پرستاران و همچنین تهیه اقلام بهداشتی برای خانواده‌های نیازمندان از دیگر برنامه‌های این جوانان مسجدی است که تاکنون ۵۰ بسته اقلام بهداشتی و همچنین ارزاق مورد نیاز این خانواده‌ها تهیه و به نیازمندان جنوب غرب تهران اهدا شده است.

 

 

فیلمی از تهیه و توزیع بسته ارزاق

وی گفت: این خدمات و تلاش‌ها با تزریق روحیه جوانی به هیأت امنا مسجد محقق شده است که موجب پای کار آمدن جوانان برای فعالیت‌های مختلف مسجد شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول