اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

امدادرسانی به ۶ حادثه‌دیده و گرفتار سیلاب در خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: نیرو‌های امدادی و عملیاتی مدیریت بحران خراسان‌جنوبی امروز به شش نفر گرفتار در سیلاب امدادرسانی کردند.

امدادرسانی  به ۶ حادثه‌دیده و گرفتار سیلاب در خراسان‌جنوبی

محمدرحیم شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: ۱۱۲ نیروی هلال احمر در قالب ۲۶ تیم امدادی در ۲۳ پایگاه ثابت، پایگاه امداد هوایی، شعب هلال‌احمر و تیم‌های واکنش سریع و سگ‌های زنده‌یاب برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی از استقرار ۴۰ دستگاه خودرو آمبولانس و نجات برای خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان در پایگاه‌های امداد و نجات و به‌کارگیری ۳۰ دستگاه خودرو امدادی به‌عنوان پشتیبان خبر داد و افزود: امدادگران هلال‌احمر در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای امدادرسانی سریع و به‌موقع به حادثه‌دیدگان ارائه دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از امدادرسانی به شش نفر حادثه‌دیده و گرفتار سیلاب طی 24 ساعت گذشته در استان خبر داد و بیان داشت: این امدادرسانی در دو عملیات جداگانه بوده که چهار نفر در محور تپه‌طاق به دیهوک و دو نفر نیز در محور دیهوک به عرب‌آباد امدادرسانی شدند.

شهریاری با اشاره به وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در گردنه پدران محور سربیشه، مطرح کرد: تیم امدادی به محل حادثه اعزام شده و خوشبختانه این حادثه خسارت مالی و جانی در بر نداشته است.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول