اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فارس من| از دانشجویان برای پرداخت شهریه حمایت می‌کنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه از دانشجویان برای پرداخت شهریه حمایت می‌کنیم، گفت: از آنجا که با شیوع کروناویروس، اقتصاد بسیاری از خانواده‌ها و جوانان دچار رکود شده است، این دانشگاه از دانشجویان در پرداخت شهریه با تسهیلات بانکی حمایت می‌کند.

فارس من| از دانشجویان برای پرداخت شهریه حمایت می‌کنیم

 به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه ‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع «به دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه‌هادر زمان شیوع کرونا رحم کنید» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستارگفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد درباره  درخواست دانشجویان مبنی بر تخفیف و ارائه تسهیلات شهریه گفت: در شرایط فعلی  اقتصادی کشور بنا داریم خدمات کاملی را به دانشجویان در همه واحد ها و مراکز استان های سراسر کشور ارائه دهیم که در این راستا بر روی آموزش مجازی متمرکز شده ایم.

وی افزود: از آنجایی که با شیوع کرونا ویروس اقتصاد بسیاری از خانواده ها و جوانان رکود پیدا کرده است این دانشگاه از دانشجویان در پرداخت شهریه با تسهیلات بانکی حمایت می کند.

 طهرانچی تصریح کرد: اکنون دانشگاه آزاد با توجه به پتانسیل فیزیکی و علمی که در اختیار دارد می کوشد تا بتواند در مسیر حرکت کمک وزارت بهداشت گام برداشته و بر بیماری آنفولانزای کرونا ویروس غلبه کند.

وی ادامه داد: اگر دانشجویان به کمک در پرداخت شهریه نیاز داشته باشند دانشگاه آزاد از طریق تسهیلات وام بانکی به آنها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول