اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عضو کنست:نتانیاهو خطرناک‌ترین ویروس برای اسرائیل است

عضو عرب کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی)، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را به دلیل وحشت پراکنی و تحریک علیه فلسطینیان خطرناک‌ترین تروریست و ویروس برای رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

عضو کنست:نتانیاهو خطرناک‌ترین ویروس برای اسرائیل است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عایده توما سلیمان» عضو عرب حزب جبهه دموکراتیک در ائتلاف فهرست مشترک کنست، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را خطرناک‌ترین تروریست و ویروس توصیف کرد.

سلیمان گفت: «خطرناک‌ترین تروریست و ویروسی که کم خطرتر از کرونا نیست شخص بنیامین نتانیاهو است که برای فلج کردن اقدامات سیاسی به شکلی دیوانه‌وار مردم را به وحشت می‌اندازد و همزمان هم دست از تحریک وحشیانه و خونبار علیه ملت عرب و همچنین فهرست مشترک برنداشته و آنها را به حمایت از تروریسم متهم می‌کند».

او افزود: «ما نتانیاهو را از 25 سال پیش به تحریک و کشتار می‌شناسیم. او مردم عرب در فلسطین اشغالی و ائتلاف فهرست مشترک را با منطق خود به حمایت از تروریسم متهم می‌کند و اسرائیلی‌ها را علیه ما تحریک می‌کند این در حالی است که همه مردم عربی ما با تروریسم واقعی که همان اشغالگری است مبارزه می‌کنند و با کسانی که این تروریسم را فرماندهی کرده و عمق می‌دهد .

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، عضو کنست تاکید کرد:  «وقت آن رسیده است که نتانیاهو لال شود و دست از عربده کشی سیاسی و ارعاب بردارد. او خطرناک ترین تروریست زمان ماست».

او افزود: «شرایط  فوق العاده و اضطراری که نتانیاهو و دیگران طلب می‌کنند برای مقابله با کرونا نیست برا نجات حکومت خودش است».

سلیمان تصریح کرد:«دستور العمل ما در فهرست مشترک همان دستور العمل مردم عرب برای تضمین دموکراسی و آزادی‌هاست و بر اساس این دستور العمل به مبارزه برای منافع ملتمان ادامه می‌دهیم».

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول