اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقام فلسطینی: سازمان ملل جلوی تجاوزهای اسرائیل را بگیرد

دبیرکل جبهه ابتکار ملی فلسطین ضمن اعلام اینکه یورش به شهرها و روستاهای فلسطینی علیرغم شیوع کرونا ادامه دارد، از سازمان ملل و دیگر سازمان‌های مربوط درخواست کرد به تعرض‌‌های رژیم اشغالگر پایان دهند.

مقام فلسطینی: سازمان ملل جلوی تجاوزهای اسرائیل را بگیرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مصطفی البرغوثی» دبیرکل جبهه ابتکار ملی فلسطین از سازمان ملل و دیگر سازمان‌های بین‌المللی درخواست کرد، با اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی به تجاوزهای این رژیم که زندگی فلسطینی‌ها را تهدید می‌کند، پایان دهد.

بر اساس گزارش «فلسطین آنلاین»، البرغوثی طی اظهاراتی اعلام کرد:یورش نیروهای رژیم اشغالگر به شهرها، روستاها و اردوگاه‌های فلسطینی و نیز بازداشت افراد توسط آنها در زمانی که فلسطینی‌ها ناچار هستند برای مقابله با کرونا در قرنطینه خانگی باشند و رفت و آمدی نداشته باشند، ادامه دارد.

البرغوثی در ادامه بر وحدت ملت فلسطین در تمام طیف‌ها برای مقابله با کرونا و تجاوزهای رژیم اشغالگر صهیونیستی تأکید کرد.

بر اساس آخرین آمار، تعدا مبتلایان به کرونا در کرانه باختری به حدود ۲۵۰ نفر رسیده و دو نفر نیز در نوار غزه مبتلا هستند.

رد درخواست شیخ رائد صلاح

از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) درخواست وکلای مدافع شیخ «رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ برای تعویق در زندانی شدن وی را رد کرد.

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، وکلای مدافع وی خواستار تأخیر در این موضوع به دلیل شیوع کرونا شده بودند که دادگاه حیفا با آن موافقت نکرد.

 شیخ رائد صلاح حدود دو ماه پیش به 28 مه زندان محکوم شد (+) با توجه به سپری شدن ۱۱ ماه از حبس او در زندانهای رژیم صهیونیستی ۱۷ ماه دیگر همچنان باید در زندان باقی بماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول