اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

جمع آوری 100 تخته چادر نوروزی در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از پاکسازی تمام مناطق تجریان تا گنجوان از چادرهای برپا شده نوروزی خبر داد و گفت: با همکاری مردم مناطق تجریان بخش چوار تا گنجوان پاکسازی و تعداد 100 چادر نوروزی جمع آوری شد.

جمع آوری 100 تخته چادر نوروزی در ایلام

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: به دنبال دستورات ستاد مقابله با ویروس کرونا مبنی بر عدم برپایی چادر در دامان طبیعت، این موضوع با تشکیل اکیپی از ماموران یگان امداد به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح تا جمع آوری کامل تمام چادرها در دامان طبیعت ادامه خواهد یافت، افزود: از مردمی که هم اکنون در چادرها هستند خواهش می‌کنیم به جهت سلامت خود و خانواده هرچه سریعتر چادر خود را جمع آوری و به خانه‌های خود برگردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اظهار داشت: پلیس با همکاری مقام قضایی، محیط زیست، اداره بهداشت، یگان حفاظت جنگل‌ها و منابع طبیعی به صورت روزانه چادرها را جمع آوری و با هیچ کس مماشاتی ندارد.

سرهنگ موسوی با تاکید بر اینکه این اقدام صرفاً به جهت سلامتی خود مردم است، گفت: با کسانی که از دستورات ستاد مقابله با کرونا سرپیچی کنند و کماکان اصرار بر ماندن در چادرها کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول