اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ابراز تعجب اولیانوف از تحریم ایران در شرایط فعلی مبارزه با کرونا

نماینده دائمی روسیه در سازمان‌های‌ بین‌المللی در پیامی توییتری از تحریم‌ها علیه ایران و ونزوئلا در شرایط فعلی مقابله با ویروس کووید-19 به شدت انتقاد کرد.

ابراز تعجب اولیانوف از تحریم ایران در شرایط فعلی مبارزه با کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائمی روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود از تحریم‌ها علیه ایران و ونزوئلا در شرایط فعلی شیوع ویروس «کووید-19» به شدت انتقاد کرد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «شیوع ویروس کووید-19 بر لزوم همبستگی تمامی کشورها تأکید می‌کند. به چه دلیل ونزوئلا و ایران همچنان تحریم هستند؟ به چه دلیل روسیه، چین و کوبا در این لحظه دشوار فقط به ایتالیا کمک می‌کنند؟ اتحادیه اروپا و آمریکا کجا هستند؟ در دنیای امروز، یک جای کار اشتباه است».

 

طی یک ماه اخیر به دنبال شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشورهای جهان و ایران، شمار زیادی از سران کشورها مانند ترکیه، روسیه و پاکستان و چین خواستار لغو تحریم‌های آمریکا علیه ایران شده‌اند. تحریم های آمریکا باعث شده است ارسال تجهیزات و مواد لازم برای مقابله با ویروس کرونا با مشکل مواجه شود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز طی سخنرانی خود، درباره شیوع بیشتر کرونا در ایران  به دلیل تحریم ها هشدار داد و گفت که این تحریم‌ها جنایت علیه بشریت است.

با این حال دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اخیراً اعلام کرد که با لغو تحریم‌های این کشور علیه ایران مخالفت است. آمریکا به رغم مطالبات جهانی برای لغو تحریم‌ها، طی چند روز گذشته چند شخصیت و شرکت ایرانی را تحریم کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول