اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همکاری ۱۳۶ پایگاه بسیج نهاوند در طرح غربالگری «خانه به خانه»

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ۱۳۶ پایگاه بسیج نهاوند در کار غربالگری خانه به خانه با شبکه بهداشت شهرستان همکاری می‌نمایند.

همکاری ۱۳۶ پایگاه بسیج نهاوند در طرح غربالگری «خانه به خانه»

علی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: امروز بسیج و سپاه با تمام توان در کار مقابله با کرونا به میدان آمده و امکانات خود را در اختیار گذاشته است.

وی در این خصوص افزود: سپاه نهاوند به اندازه توانایی خود در ایجاد مرکز نقاهتگاهی پارک کرامت اقدام کرده و این مرکز را با ظرفیت ۲۰۰ تخت تجهیز و مهیای سرویس‌دهی کرده است.

فرمانده سپاه نهاوند از فعالیت ۲۲ گروه جهادی در ضد عفونی معابر خبر داد و گفت: نیروهای بسیجی از پنجم اسفند ۹۸ با هماهنگی شبکه بهداشت در مقابله با کرونا وارد عمل شده و ۲۲ گروه جهادی در شهرها و روستاها نسبت به ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی و تولید ماسک اقدام کردند.

وی از تولید ماسک توسط گروه جهادی بقیه‌الله خبر داد و افزود: این گروه جهادی با سه شعبه مرکزی مسجد محمدیه، شعبه حوزه علمیه خواهران و شعبه پایگاه روستای توانه نسبت به تولید روزانه ۲ هزار ماسک در شهرستان اقدام می‌کند.

مختاری افزود: از مسوولان بهداشت ‌و درمان تقاضا می‌شود در تهیه محلول ضدعفونی توسط بسیج، گروه‌های جهادی و مردمی نظارت داشته باشد تا مشکلات جانبی برای افراد ضدعفونی‌‌کننده ایجاد نشود.

وی با اشاره به فعالیت روزانه ۶۰۰ بسیجی در نهاوند برای مقابله با کرونا گفت: امروز بسیجیان ما در حوزه‌های مختلف همچون تولید و توزیع ماسک به‌ صورت روزانه با بهره‌گیری از توان ۱۵۰ بسیجی حدود ۵ هزار عدد ماسک تولید و در اختیار مردم قرار می‌دهند.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به آموزش بیش از یک‌هزار بسیجی از طرف شبکه بهداشت برای مقابله با کرونا گفت: سپاه ناحیه نهاوند از همان اوایل ورود ویروس کرونا با همکاری بسیجیان به‌صورت جهادی وارد این عرصه شده و تا آخرین لحظه برای شکست کرونا دست از تلاش برنخواهد داشت.

وی با ابراز نگرانی از افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان گفت: متاسفانه به خاطر جدی نگرفتن خطر این بیماری توسط عده‌ای از شهروندان، آمار مبتلایان با افزایش روبرو بوده و امروز هم با توجه به ترددها و حضور همشهریان نهاوندی که از سایر نقاط کشور به نهاوند آمده‌اند انتظار می‌رود هفته دوم تعطیلات با افزایش آمار مواجه شویم.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول