اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ضدعفونی خودرو میلیاردی با الکل کار دست صاحبش داد

فرمانده پلیس راه غرب استان تهران گفت: روز دوشنبه بر اثر بی‌احتیاطی راننده یک دستگاه خودرو هیوندای سوناتا و استفاده همزمان از فندک برای استعمال سیگار و محلول ضدعفونی کننده الکلی خودرو دچار حریق شد.

ضدعفونی خودرو میلیاردی با الکل کار دست صاحبش داد

سرهنگ قباد قیطاسی فرمانده پلیس راه غرب استان تهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار با اشاره به حادثه حریق یک دستگاه خودرو سواری در محور تهران-قم، اظهار داشت: روز دوشنبه بر اثر بی‌احتیاطی راننده یک دستگاه خودرو هیوندای سوناتا و استفاده همزمان از فندک برای استعمال سیگار و محلول ضدعفونی کننده الکلی خودرو دچار حریق شد.

وی افزود: خوشبختانه راننده پیش از بروز جدی حادثه از خودرو خارج شد و خودرو مورد حریق به وسیله آتش‌نشانان اطفاء شد و حادثه مصدومی به دنبال نداشت.

فرمانده پلیس راه غرب استان تهران بیان داشت: در روزهای اخیر در عوارضی دوم آزادراه تهران ساوه و عوارضی مرقد امام(ره) آزادراه تهران قم تست سلامت از مسافران انجام می‌شود و در صورت صلاحدید کادر درمانی از عبور خودروها و مسافران جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ قیطاسی گفت: طبق آمار و شواهد موجود حجم بار سفرها در محورهای غرب استان تهران از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال حدود ۶۰ درصد کاهش داشته است.

وی ضمن درخواست از شهروندان تصریح کرد: از تمامی هموطنان عزیز خواهشمندم به منظور حفظ سلامتی و کاهش شیوع ویروس کرونا از سفرهای خود صرف نظر کنند و با ماندن در منازل کادر درمانی کشور را یاری کنند.

انتهای پیام/ش/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول