اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«جهش تولید» نیازمند هماهنگی و مشارکت قوای سه‌گانه است/ رونمایی از سند سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: بخش تولید نیازمند یک حرکت کاملا هماهنگ در تمامی ارکان حاکمیت؛ مجلس، دولت و قوه قضائیه است.

«جهش تولید» نیازمند هماهنگی و مشارکت قوای سه‌گانه است/ رونمایی از سند سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس ازکرمانشاه، هدایت حاتمی امروز امروز در جمع اصحاب رسانه از برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال«جهش تولید» خبر داد و اظهار داشت: استان کرمانشاه تداوم سیاست‌های اقتصادی سال گذشته را با یک سرعت و دقت بیشتر  پیش می‌برد، تحقق این شعار به تعبیر مقام معظم رهبری کار 10 برابری می‌طلبد.

وی تولید را مشکل‌گشایی بحث تورم، بیکاری و ایجاد اشتغال دانست و ادامه داد: بخش تولید نیازمند یک حرکت کاملا هماهنگ در تمامی ارکان حاکمیت؛ مجلس، دولت و قوه قضائیه است که در بخش دولت هماهنگی در راستای تسهیل امور بسیار مهم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برای تحقق شعار جهش تولید در استان ادامه همان سیاست‌های سال گذشته را با اضافه کردن یک سند به نام «سند سرمایه‌گذاری» دنبال می‌کنیم.

وی ایجاد اشتغال و رونق تولید را مستلزم شکل‌گیری سرمایه‌گذاری دانست و افزود: یک تقسیم کاری را طی سال گذشته برای سه سال برنامه‌ریزی کرده بودیم که علاوه بر پیگیری آن و با رویکرد ایجاد اشتغال جدید، حفظ اشتغال موجود و توسعه و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و داخلی، از سند سرمایه‌گذاری استان طی فروردین‌ماه جاری رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/پ

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول