اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تقدیر از مدیران خیر باشگاه‌های ورزشی در مقابله با کرونا

رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم از هماهنگی با فعالان این رشته ورزشی برای بخشش اجاره بهای باشگاه‌های خود در تعطیلی شیوع کرونا خبر داد.

تقدیر از مدیران خیر باشگاه‌های ورزشی در مقابله با کرونا

سعید آمده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: این یک پویش همگانی است که استارت آن را هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم زده و با توجه به شرایط بحرانی استان قم در اسفند ماه ۹۸ و فروردین ماه ۹۹ که باعث تعطیلی بسیاری از مشاغل شده، هیات از تمام صاحبان ملک باشگاه‌های ورزشی درخواست کرده با بخشش اجاره این اماکن در زمان تعطیلی، باعث دلگرمی و حمایت از باشگاه‌داران، این زحمت‌کشان عرصه ورزش و تندرستی جامعه شوند.

وی ادامه داد: در همین زمینه هماهنگی‌هایی با اداره کل ورزش و جوانان استان قم صورت گرفته و با توجه به موافقت رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان، صاحبان ملک باشگاه‌هایی که اجاره بهای خود را در این شرایط بحرانی به باشگاه‌داران ببخشند به طور رسمی از سوی این اداره کل و هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام به عنوان خیرین جامعه ورزش معرفی و از ایشان تقدیر به عمل خواهد آمد.

رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم ابراز کرد: از تمام مدیران باشگاه‌هایی که از حمایت صاحبان ملک خود برخوردار شده‌اند، درخواست می‌شود تا پایان فروردین ماه سال مشخصات صاحب ملک خود را به هیات ارائه دهند تا در نخستین همایش اداره کل ورزش و جوانان در سال ۹۹ از این عزیزان به عنوان خیرین جامعه ورزش به صورت ویژه تقدیر به عمل آید.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول