اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تماس «محمدعلی الحوثی» با گوترش درباره توقف جنگ یمن

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن طی ارتباط تصویری با دبیرکل سازمان ملل، از فراخوان او برای توقف جنگ در سراسر جهان استقبال کرد.

تماس «محمدعلی الحوثی» با گوترش درباره توقف جنگ یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن روز گذشته (دوشنبه) خواستار مداخله شورای امنیت و سازمان ملل برای توقف جنگ در یمن شد.

ساعاتی بعد «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، خواستار توقف جنگ در سراسر جهان شد تا جهان بتواند بر روی مقابله با کرونا متمرکز شود .

گوترش گفت که این ویروس هیچ نژاد، تابعیت، گروه یا دین نمی‌شناسد و همه را درگیر کرده است.

محمد علی الحوثی با انعکاس این اظهارات گوترش در صفحه توییتر خود نوشت: از دعوت دبیرکل سازمان ملل برای توقف جنگ در یمن استقبال می‌کنیم. ما موافق توقف تجاوز آمریکایی، انگلیسی، سعودی، اماراتی و متحدان آنها هستیم و این موضوع باید همزمان با لغو محاصره و برداشتن ممنوعیت‌ها در بنادر دریایی و هوایی و پرداخت حقوق‌ها باشد تا کارمندان بتوانند اقدامات لازم برای پیشگیری از این ویروس (کرونا) را انجام دهند. به دبیرکل یادآوری می‌کنیم این چیزی است که به آن تعهد داده شده است.

وی در ادامه از ارتباطی تصویری با گوترش خبر داد که طی آن درباره موضوعات مختلف از جمله کرونا بحث و تبادل نظر شده و در ادامه گفت که جزئیات آن را به زودی منتشر می‌کند.

محمد علی الحوثی در این توییت خود از هشتگ «#کرونا ساخت آمریکا» استفاده کرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول