اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبت بیش از یک میلیون تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری در موج اول تعطیلات

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آمار دستگاه‌های تردد شمار برخط این اداره کل شاهد کاهش شدید تردد در موج اول تعطیلات و سفرهای نوروزی بودیم.

ثبت بیش از یک میلیون تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری در موج اول تعطیلات

شهرام ندیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری از ۲۷ اسفندماه تا ۴ فروردین سال گذشته 2 میلیون و 403 هزار و 586 تردد بوده است، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این میزان به یک میلیون و 206 هزار و 992 تردد کاهش یافته است.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه  نسبت به سال گذشته در این بازه زمانی 49/8 درصد در کل محورهای مواصلاتی استان کاهش تردد داشته‌ایم، افزود: همچنین در سال گذشته در همین مدت 383 هزار و 501 تردد در محورهای ورودی استان به ثبت رسید که این عدد امسال با اعمال محدودیت در ورودی‌ها به 113 هزار و 574 تردد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه میزان تردد ورودی چهارمحال و بختیاری از 27 اسفندماه سال گذشته تا 4 فروردین ماه جاری نسبت به سال گذشته کاهش ۷۰/۴ درصدی را نشان می‌دهد، اضافه کرد: در محورهای خروجی استان نیز در سال گذشته شاهد 290 هزار و 903 تردد بودیم که امسال این عدد با کاهش شدید ۶۵/۱ درصدی به 101 هزار و 386 تردد رسیده است.

ندیمی گفت: امیدواریم مردم عزیز این روند کاهشی تردد را تا آخر تعطیلات نوروزی ادامه داده تا شاهد قطع چرخه انتقال ویروس کرونا در کشور باشیم.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول