اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

دزدان ایتالیایی محموله پزشکی به مقصد تونس را غارت کردند

وزیر تجارت تونس گفت که کشورهای اروپایی از ترس کرونا شروع به دزدی از یکدیگر کرده‌ و یک کشتی تونسی را نیز غارت کرده‌اند.

دزدان ایتالیایی محموله پزشکی به مقصد تونس را غارت کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد المسلینی» وزیر تجارت تونس در یک برنامه تلویزیونی گفت که به علت شیوع ویروس کرونا، تمامی کشورهای اروپایی در ترس و دلهره به سر می‌برند.

به نوشته وبگاه القدس العربی، او در یک مصاحبه تلویزیونی خبر داد که ایتالیایی‌ها یک کشتی حامل مواد الکلی و ضدعفونی‌کننده را در دریای مدیترانه به مقصد تونس، به غارت برده‌اند.

 المسلینی در این باره توضیح داد: «اتفاقی که برای این کشتی رخ داد همانند سرقت محموله ماسک‌های اهدایی چین به ایتالیا در کشور چک است.»

او تأکید کرد که تمامی کشورهای اروپایی در ترس و دلهره به سر می‌برند و همه آن‌ها از ترس ویروس کرونا تجهیزان پزشکی را به سرقت می‌برند.

وزیر تجارت تونس افزود: «این کشورهایی که از یکدیگر دزدی می‌کنند اتحادیه اروپا هستند. البته اتحادیه اروپایی دیگر باقی نمانده است.»

رسانه‌های اروپایی روز گذشته خبر دادند که جمهوری چک  ۶۸۰ هزار ماسک پزشکی که چین به ایتالیا ارسال کرده بود را توقیف کرده و برای خود مصادره کردند.  با فوت ۶۰۱ نفر از مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در ایتالیا ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرگ و میر بر اثر این بیماری در ایتالیا به ۶۰۷۷ نفر رسیده است. 

در ۱۷ اسفند ماه سال گذشته نیز یک محموله ۶۰ هزار تایی ماسک در آلمان به سرقت رفت.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول