اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عکس| مشارکت گردان‌های «القسام» در ضد عفونی کردن نوار غزه

با شناسایی دو مبتلا به کرونا در مرز نوار غزه، شاخه نظامی حماس پای کار آمد و در ضد عفونی کردن نوار غزه مشارکت کرد.

عکس| مشارکت گردان‌های «القسام» در ضد عفونی کردن نوار غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جبهه داخلی گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس به  طرف‌های مربوطه در ضد عفونی کردن نوار غزه کمک کرد.

بر اساس گزارش وب‌سایت رسمی القسام، اعضای شاخه نظامی حماس اماکن اصلی در استان رفح واقع در جنوب نوار غزه را ضدعفونی کردند.

یکشنبه هفته جاری وزارت بهداشت فلسطین گفته بود، دو نفر که از سفر پاکستان به نوار غزه بازگشته‌اند مبتلا به کرونا شده‌اند و در قرنطینه قرار دارند.

 

وزارت بهداشت غزه امروز (سه‌شنبه) گفت تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی که برای مقابله با ویروس «کووید۱۹» دریافت کرده، محدود است.

در همین زمینه «فوزی برهوم» سخنگوی حماس گفت تداوم محاصره نوار غزه در سایه شیوع کرونا نوعی از انواع تجاوز این رژیم و جنایتی ضد انسانی به‌ویژه در سایه شیوع کرونا است.

به نوشته وبگاه شبکه «المیادین»، برهوم در ادامه پیامدهای این محاصره بر زندگی مردم غزه بر عهده رژیم صهیونیستی دانست و خواستار لغو محاصره نوار غزه و وارد کردن نیازهای اهالی آن برای مقابله با کرونا شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول