اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

وقوع رانش زمین و ریزش دیوار 7متری در هاشمیه مشهد

مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: امروز در پی رانش زمین و ریزش دیوار حدودا هفت متری بر روی سه خودرو پارک شده در پارکینگ روباز یک مجتمع مسکونی در بلوار هاشمیه، خسارات شدید به این وسایل نقلیه (پژو، ریو، پراید) وارد شد.

وقوع رانش زمین و ریزش دیوار 7متری در هاشمیه مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم امیر عزیزی با بیان این مطلب گفت: طی این مدت بیش از ۲۸۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شد که در برخی از این تماس ها مشاوره های لازم توسط کارشناسان مرکز فرماندهی به شهروندان ارائه شد و برخی از این تماس‌ها منجر به انجام ۹۰ ماموریت امدادی مرتبط با بارندگی، توسط آتش‌نشانان در سطح شهر مشهد شد.

مدیرعامل آتش نشانی مشهد افزود: مجموع این مأموریت‌ها شامل رفع آبگرفتگی داخل منازل و مجتمع های مسکونی به خاطر پس زدگی فاضلاب شهری، مسدود شدن ناودانی بر روی پشت بام ها و تراس منازل، پرشدن چاه های داخل منازل، سقوط درختان در داخل حیاط منازل بر روی دیوار و یا خودروها و چندین مورد گیر کردن خودرو در داخل حفره های ایجاد شده در حیاط منازل بوده است.

عزیزی ادامه داد: همچنین در این مدت آتش نشانان چندین عملیات ایمن سازی و بازدید ازچاه ها و ساختمان ها و دیوارهای خطری در داخل منازل شهروندان را انجام داده و توصیه های لازم را به مالکان ارائه کرده اند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: در یکی از این حوادث رانش زمین و ریزش دیوار حدودا هفت متری بر روی سه خودرو پارک شده در پارکینگ روباز یک مجتمع مسکونی در بلوار هاشمیه موجب بروز خسارات شدید به این وسایل نقلیه (پژو، ریو، پراید) شده بود که با حضور آتش نشانان و نجاتگران آتش نشانی این خودروهای آسیب دیده از زیر آوار خارج شدند.

وی یادآور شد: خوشبختانه در هیچ یک از این حوادث، خسارات جانی نداشتیم و آتش‌نشانان در تمامی ایستگاه های عملیاتی سطح شهر در آماده‌باش کامل برای امداد رسانی به شهروندان به سر می برند.


انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول