اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تشریح جزئیات سرقت خودرو منجر به قتل در گیلان

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به جزئیات قتل دو نفر در خمام گفت: شب گذشته در پی حضور درصحنه تصادف پرده از قتل دو نفر در پی سرقت خودروی سواری برداشته شد.

تشریح جزئیات سرقت خودرو منجر به قتل در گیلان

سرهنگ مجید رسول‌زاده دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به‌تصادف منجر به مرگ در خمام اظهار کرد: شب گذشته تصادفی در خمام‌ رخ می‌دهد که پس از رسیدن مأموران درصحنه تصادف، متأسفانه سرنشین این خودرو فوت و راننده آن زخمی شده بود.

وی با اشاره به سرقتی بودن خودرو تصادف کرده گفت: وقتی همکاران من در نیروی انتظامی از راننده این خودرو خواستار دریافت مدارک ماشین شدند این فرد هیچ‌گونه مدارکی به همراه نداشته که مأموران نیروی انتظامی به سرقتی بودن خودرو شک می‌کنند.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به جزئیات قتل اتفاق افتاده در خمام تصریح کرد: مأموران از روی پلاک خودرو صاحب ماشین را شناسایی و با او تماس می‌گیرند و مالک این خودرو که یک خانم بود می‌گوید این خودرو خود امروز در اختیار پدرش بوده و پس از بررسی‌های انجام‌شده متوجه شدیم راننده زخمی شده، خودرو را از پدر این خانم به سرقت برده و با درگیری با این فرد موجب کشته شدن او می‌شود.

رسول‌زاده همچنین از دستگیری تحویل فرد قاتل به مراجع قضایی خبر داد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول