اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

آغاز توزیع اقلام و کالا در میان سیل‌زدگان

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از اقدامات صورت‌گرفته توسط تیم‌های جهادی برای مقابله با سیل و کمک به مردم خبر داد و گفت: در مناطق سیل‌زده آشپزخانه‌هایی دایر شده و توزیع اقلام و کالاها در بین سیل‌زدگان نیز آغاز شده است.

آغاز توزیع اقلام و کالا در میان سیل‌زدگان

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره آخرین اقدامات صورت‌گرفته در جهت کمک به سیل‌زدگان اظهار داشت: از روز گذشته تیم‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در نقاط سیل‌زده مستقر شدند و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: در سراسر کشور تشکیلات وسیع قرارگاه خدمت‌رسانی جهادی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایجاد شده است که در هنگام بحران در هر استان اقدامات لازم را انجام می‌دهد. 

مخبر با اشاره به اینکه قرارگاه خدمت‌رسانی جهادی در هر استانی دایر شده است، گفت: در هنگام بحران، تیم‌های جهادی نسبت به کمک به مردم بلافاصله اعزام می‌شوند و از قبل آموزش‌های لازم را این جهادگران برای کمک به مردم دیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در 10 نقطه کشور اقلام و موارد ضروری دپو شده است و در حال حاضر نیز در نقاط سیل‌زده، آشپزخانه و توزیع اقلام دایر و آغاز شده  است، امیدواریم که حادثه سیل خسارت زیادی دربر نداشته باشد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بیان داشت: پس از گذر بحران، در راستای تعمیر و ساخت خانه‌ها نیز قرارگاه جهادی وارد عمل می‌شود و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

مخبر یادآور شد: در هر 10 مرکز توزیع اقلام، 160 میلیارد تومان اقلام و کالاهای مختلف وجود دارد که در هنگام وقوع بحران می‌توانند از این اقلام در جهت کمک به مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول