اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر یمنی: با کرونا مانند دشمن و نه یک بیماری مقابله کنیم

وزیر اطلاع‌رسانی یمن در نشستی با دیگر مسئولان، طرح رسانه‌ای اضطراری جهت مقابله با ویروس کرونا را بررسی و بر نقش رسانه‌ها در این زمینه تأکید کرد.

وزیر یمنی: با کرونا مانند دشمن و نه یک بیماری مقابله کنیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، امروز (سه شنبه) نشستی در صنعا به ریاست «ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی برای بررسی طرح رسانه‌ای اضطراری جهت مقابله با ویروس کرونا برگزار شد .

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، الشامی در این نشست بر ضروت ایفای نقش رسانه‌ها در مقابله با کرونا تأکید کرد و گفت: باید با کرونا به عنوان یک دشمن و نه یک بیماری همه‌گیر یا تغییرات آب و هوایی و طبیعی مقابله کرد.

وزیر اطلاع‌رسانی یمن ادامه داد، علائم کرونا مشخص است و باید با آن مانند دشمنی که با جنگنده، بمب و امثال آن انسان‌ها را می‌کشد، برخورد شود.

وی سپس تصریح کرد، تلاش‌های رسانه‌ای برای مقابله با کرونا طی مرحله پیش رو گسترده خواهد بود و به دو شیوه انجام خواهد شد؛ اول: پیشگیرانه و دوم: فوق‌العاده و اضطراری در صورت اتفاقات احتمالی.

الشامی در ادامه بر آگاهی دادن به مردم برای مقابله با ویروس تأکید کرد و گفت، تدابیر پیشگیرانه فرصتی است تا جامعه یمن با اقدامات پیشگیرانه عادت کند.

وی از مسافران در استان‌های مختلف یمن و نیز افرادی که از خارج وارد یمن می‌شوند، درخواست کرد، طرف‌های مربوطه را در اتخاذ تدابیر پیشگیرانه کمک کنند.

وزیر اطلاع‌رسانی یمن بار دیگر از اقدام ائتلاف سعودی در متوقف نکردن پروازها به یمن همزمان با شیوع کرونا در کشورهای مختلف انتقاد کرد و مسئولیت آن را به عهده این ائتلاف دانست.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول