اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تولید 837 هزار لیترانواع مواد ضدعفونی در استان قزوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: هم اکنون ۳۱ واحد در امر تولید مواد ضدعفونی، ژل، شوینده‌ها، ماسک و دستکش در استان فعالیت داشته و طی یک ماه اخیر ۸۳۷ هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده را تولید کرده‌اند.

تولید 837 هزار لیترانواع مواد ضدعفونی در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا در کشور عنوان کرد: با توجه به توصیۀ پزشکان و مسؤولان مقابله با ویروس کرونا، مدیران اداری و اجرایی استان باید به‌طور جدی از دید و بازدیدهای نوروزی در این ایام خودداری کرده و از هرگونه برنامه‌‌ریزی در این زمینه اجتناب کنند.

وی با اشاره به آخرین مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان گفت: در این راستا مصوب شد تا کارکنان تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با تدبیر مدیران آن‌ها به‌صورت چرخشی به کار گرفته شده و روزانه ۵۰ درصد نیروها در محل کار حضور یابند.

حبیبی با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی در سطح استان، اضافه کرد: هم اکنون ۳۱ واحد در امر تولید مواد ضدعفونی، ژل، شوینده‌ها، ماسک و دستکش در استان فعالیت داشته و طی یک ماه اخیر ۸۳۷ هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده را تولید کرده‌اند.

معاون استاندار در پایان خاطر نشان کرد: همچنین ۴۸۷ هزار عدد ماسک و ۲۲ میلیون دستکش پزشکی و معمولی در استان تولید شده و با اولویت مراکز درمانی و بهداشتی و همچنین مراکز تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها توزیع می‌شود .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول