اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بیش از ۱۷ هزار نفر با ناوگان عمومی خراسان شمالی سفر کردند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی از ثبت مسافرت ۱۷ هزار و ۳۷۳ نفر توسط ناوگان عمومی استان خبر داد و گفت: با شیوع بیماری کرونا، مسافرت با ناوگان عمومی استان اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه بیش از ۶۰ درصد کاهش‌یافته است.

بیش از ۱۷ هزار نفر با ناوگان عمومی خراسان شمالی سفر کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی جعفر شهامت اظهار کرد: شمار مسافرانی که در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا چهارم فروردین‌ماه سال جاری با ناوگان عمومی سفرکرده‌اند، ۱۷ هزار و ۳۷۳ نفر گزارش‌شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد کاهش‌یافته است.

وی افزود: تعداد سفرها هم در این مدت به نسبت مدت مشابه سال قبل ۶۱ درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه سال قبل تا چهارم فروردین‌ماه سالجاری ۱۴ هزار و ۲۱۰ نفر مسافر در قالب هزار و ۶۸۱ سفر با ناوگان عمومی در درون استان جابجا شده‌اند که شمار مسافران درون استانی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۵۵ درصد و شمار سفرها ۵۹ درصد کاهش دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۳ هزار و ۱۶۳ نفر مسافر از مبادی شهرستان‌های استان به خارج استان جابجا شده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۸ درصد کاهش دارد.

شهامت افزود: در این مدت مسافران برون‌استانی در قالب ۴۸۶ سفر با ناوگان عمومی استان جابه‌جاشده‌اند که شمار سفرهای برون‌استانی هم ۶۸ درصد کاهش دارد.

استان خراسان شمالی دارای ۳۵ شرکت حمل‌ونقل مسافری، ۱۵۴۷ راننده بخش مسافری و ۷۱۳ دستگاه انواع ناوگان مسافری می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول