اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کاهش آمار بستری بیماران در بیمارستان‌های قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بحث پیشگیری از کرونا در استان در اولویت است، بستری‌ها در بیمارستان‌های قم کاهش یافته است.

کاهش آمار بستری بیماران در بیمارستان‌های قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد رضا قدیر سه شنبه شب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به بیماران مرخص شده از بیمارستان‌های شهر قم اظهار کرد: این بیماران باید به صورت اجباری به نقاهتگاه انتقال پیدا کنند تا مطمئن شویم که دیگر ناقل کرونا نیستند.

وی ادامه داد: در خصوص زباله‌های عفونی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر قم نظارت صورت می‌گیرد و این زباله‌ها از زباله‌های عادی جدا می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: دکتر جوهری نخستین شهید پزشک مدافع سلامت استان که متخصص گوش و حلق و بینی بود، پس از چند روز بستری در بخش مراقبت‌های ویژه جان خود را از دست داد.

قدیر پایگاه‌های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم را فعال دانست و تصریح کرد: بحث پیشگیری از کرونا در استان در اولویت است، بستری‌ها در بیمارستان‌های قم کاهش یافته است و از تیم درمانی خوبی در استان برخوردار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال افزایش ثبت نام مردم استان قم در سامانه سلامت هستیم تا مردم بیشتری در زمینه کرونا مورد غربالگری قرار بگیرند.

انتهای پیام/78004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول