اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کاهش ۴۷ درصدی تردد در جاده‌های ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، گفت: شیوع بیماری کرونا، موجب کاهش ۴۷ درصدی تردد در جاده‌های استان شده است.

کاهش ۴۷ درصدی تردد در جاده‌های ایلام

نورالله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: بنابر اطلاعات و گزارش دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه هوشمند ترددشمار، تردد خودروها در جاده‌های استان در بازه زمانی اول تا چهارم فروردین ۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در این بازه زمانی، تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان ۲۳ هزار و ۶۴۷ تردد ثبت شده است این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۵۲ هزار و ۸۱۳  تردد بوده که ۵۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، همچنین به کاهش ۵۱ درصدی خروج خودروها از استان ایلام اشاره کرد و ادامه داد: در چهار روز ابتدایی سال ۹۹ تردد خروجی از استان ۲۲ هزار و ۶۴۰ تردد ثبت شده که در مدت مشابه سال قبل ۴۵ هزار و ۹۱۳ تردد ثبت شده است.

انتهای پیام/9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول