اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگیری 349 متهم طی 48 ساعت/ درگیری خانوادگی منجر به قتل در بندرعباس

فرمانده انتظامی بندرعباس از دستگیری 349 متهم طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

دستگیری 349 متهم طی 48 ساعت/ درگیری خانوادگی منجر به قتل در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمداسماعیل مشایخ ضمن تبریک سال 1399، اظهار داشت: ناجا در سال جدید که بنا به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال "جهش تولید" مزین شده، با شعار "سامت خانواده-امنیت جامعه" کارخود را آغاز و با از خودگذشتگی و ایثار نسبت به برقراری امنیت در سطح جامعه تلاش مضاعف می کند.

وی افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طی 48 ساعت گذشته مأموران انتظامی شهرستان 349 نفر شامل سارق مظنون به سارق، قاتل، مجرمان جرائم خشن، خرده فروش مواد مخدر و ... را دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مسؤول انتظامی تصریح کرد: طی 48ساعت گذشته در پی اعلام یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل بلافاصله مأموران در محل حاضر و قاتل را که فردی 33 ساله و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر از نوع شیشه بود در کمتر از 12 ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

مشایخ اظهار داشت: در اجرای این طرح ضربتی مأموران انتظامی شهرستان موفق شدند یک باند 5 نفره سارقان به عنف سابقه دار را شناسایی و دستگیر کنند که متهمان تا کنون به 10 فقره سرقت معترف و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: در ادامه اجرای این طرح، یک باند 5نفره سارقان مغازه که اقدام به سرقت از یک باب مغازه موبایل فروشی به ارزش 5میلیارد ریال کرده بودند با تلاش و اشرافیت اطلاعاتی مأموران دستگیر شدند.

وی با اشاره به عملیات موفق دیگری توسط مأموران در 48 ساعت گذشته، ادامه داد: تعداد 29 نفر سارق داخل خودرو، کابل برق و مشاعات ساختمان که اکثر آنان به تازگی از زندان آزاد شده بودند دستگیر و در تحقیقات اولیه تاکنون به 35 فقره سرقت در سطح شهرستان بندرعباس معترف شدند.

این مسؤول انتظامی با تأکید بر استمرا اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد مقابله با هنجارشکنان، به شهروندان توصیه کرد: پویش در خانه بمانیم را جدی بگیرند و با این اقدام سلامت خود و خانواده را تضمین کنند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول